Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

ΝΟΔΕ Σερρών : Το ευχαριστώ του Θεόφιλου Λεονταρίδη

 


 

 

«Ο ελληνικός λαός , στις 25 Ιουνίου , έδωσε μια ξεκάθαρη εντολή στη Νέα Δημοκρατία και στον Κυριάκο Μητσοτάκη : να οδηγήσουμε την πατρίδα μας στον δρόμο των μεγάλων αλλαγών που έχει ανάγκη.

Όταν πριν από χρόνια έκανα τα πρώτα μου βήματα υποσχέθηκα πως θα σταθώ δίπλα σε κάθε πολίτη , σε κάθε κοινωνική και επαγγελματική ομάδα ξεχωριστά .

Δεν ξέχασα ποτέ από πού ξεκίνησα , και αυτό ο κόσμος το δικαίωσε , το τίμησε και μου έδωσε νέα εντολή.

Δεν ξέχασα τις αρχές με τις οποίες όλα τα χρόνια πολιτεύομαι και τις οποίες θα συνεχίσω να υπηρετώ με προσήλωση.

Ευχαριστώ όλες τις Σερραίες και όλους τους Σερραίους , για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο πρόσωπο μου .

Θα συνεχίσω να δίνω μάχες στη Βουλή και στην κοινωνία , με μοναδικό στόχο, να δοθούν λύσεις στα πολλά και μεγάλα προβλήματα του τόπου μας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου,στους συνεργάτες μου , και σε όλους εσάς που συνεχίζετε να πιστεύετε σε μένα και να με στηρίζετε

Προχωράμε μαζί , για το αύριο που αξίζουμε και ονειρευόμαστε για εμάς και τα παιδιά μας, για να πάμε την Ελλάδα και το νομό μας , ένα βήμα παραπάνω .

Καλό μήνα με υγεία και δύναμη !»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.