Δευτέρα 17 Ιουλίου 2023

Κοίτα να μαθαίνεις : Δρόμοι και πεζοδρόμια σε άθλια κατάσταση

 

 

 

Γράφει η Μαρκέλλα Μικέλη


Πρωί Δευτέρας, ξεκινώ χαρούμενη, πρωί με τη δροσιά από το σπίτι, μια κακοτεχνία στο πεζοδρόμιο ήταν αρκετή... Έφαγα τα μούτρα μου που λένε, γδαρμένα χέρια, πόδια, δάκτυλα χεριών που πονάνε, με πάγο τα έχω ακόμα, προφανώς έβαλα ενστικτωδώς μπροστά τα χέρια καθώς έπεφτα. 
Η θήκη του κινητού κατάντησε έτσι! 
Πολύ συχνά μου αναφέρουν ακροατές ότι είχαν μικροατυχήματα εξαιτίας κακοτεχνιών σε πεζοδρόμια και δρόμους και πολλές φορές έχω δει ανθρώπους να σωριάζονται στα πεζοδρόμια, σήμερα ήταν η σειρά μου. 
Κι απορώ ποτέ κανείς από τους δημοτικούς συμβούλους ή τους υποψηφίους δεν έτυχε να έχει τέτοιο ατύχημα ή να γίνει αυτόπτης μάρτυρας... 
Αν μη τι άλλο αξίζουν
συγχαρητήρια
τώρα που ολοκληρώνεται η τετραετία σε αυτούς που επάξια συνέχισαν το έργο των προκατόχων τους δηλαδή μηδενική μέριμνα για πεζούς και ΑΜΕΑ, δρόμοι και πεζοδρόμια σε άθλια κατάσταση... Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

 

2 σχόλια:

  1. Οι βροχές θα φταίνε που θέριεψαν τα δέντρα και οι ρίζες τους έσπασαν τα πεζοδρόμια. Ο ανάδρομος Ερμής επίσης. Και τέλος μια βασκανία που πλανάται πάνω από τον δήμαρχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Μικελη
    Αυτά πες τα στον Νυχτοπατη και τον Χρυσάφη, που κάθε λίγο ανακοινώνουν, ότι η πόλη κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο λειτουργική και όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.