Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

ΚΕΔΗΣ : Συνεχίζει την πίεση στην πρόεδρο ο Βασίλης Τερζής

 


 

 Η ΚΕΔΗΣ είναι ένα πεδίο που ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Τερζής στα τρία χρόνια της θητείας του παρόντος δημοτικού συμβουλίου.Εχει αναπτύξει έντονη δράση ασκώντας συχνά πυκνά κριτική για τα πεπραγμένα της προέδρου. Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο ο κ Τερζής θύμισε στην κ Παλάζη οτι ζήτησε τα πορίσματα των οικονομικών ελέγχων που έγιναν στην επιχείρηση .Αλλά η πρόεδρος επικαλούμενη προσωπικά δεδομένα αρνήθηκε να τα δώσει .Βέβαια όλα αυτά προφορικά και για αυτο ο κ Τερζής τα ζήτησε εγγράφως . 

To μπαλάκι πλέον στην κ Παλάζη 

3 σχόλια:

  1. Αξιότιμοι διαχειριστές του serresbomb,
    στις 26 Οκτωβρίου 2022, με γραπτό μου αίτημα, ζήτησα το πόρισμα και τα αποτελέσματα των Ελέγχων, της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικού Ελέγχου, που αφορούσε στον Δήμο Σερρών και το Νομικό Πρόσωπο της Κ.Ε.ΔΗ.Σ.
    Το πόρισμα του Δήμου μου αποστάλθηκε ηλεκτρονικά.
    Η Πρόεδρος της Κ.Ε.ΔΗ.Σ, στις 31 Νοεμβρίου, στο Δημοτικό Συμβούλιο, σε σχετική μου υπενθύμιση, επικαλέστηκε Προσωπικά Δεδομένα της έκθεσης, τα οποία δεν της επιτρέπουν να μου παραδώσει το πόρισμα.
    Αυτή της την απάντηση ζήτησα να μου την καταθέσει και γραπτώς, μιας και γραπτώς της κατατέθηκε το αίτημά μου.
    Σημειώνω πως οι Δημοτικοί Σύμβουλοι μπορούν να ζητούν συγκεκριμένα στοιχεία, που είναι χρήσιμα για την άσκηση των καθηκόντων τους, τα οποία οφείλουν ο αρμόδιοι πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες να τους τα παρέχουν.
    Ευχαριστώ, Καλή Χρονιά.
    Βασίλης Τερζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα αυτά Βασιλάκη και πες μας πως σ έριξαν και έβαλαν Τσιμερικα.

      Διαγραφή
  2. Ήμαρτον Θεέ μου,
    Τι όνειρο είδες;
    Τι άλλο θα ακούσουμε;
    Τα θέλεις και τα γράφεις ή σου τα υπαγορεύουν;
    Έχει χαθεί το μέτρο της αντιπαράθεσης.
    Προσωπικά δε με πειράζει, μπορείς να συνεχίσεις.
    Πάντα επώνυμα,
    Βασίλης Τερζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.