Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021

Σέρρες : Συγκλονίζει η μητέρα 16χρονου που εμπιστεύτηκε τον ψευτογιατρό


Με τις καταθέσεις μαρτύρων κατηγορίας συνεχίζεται

η δίκη του «Dr Kontos» που παρουσιαζόταν στα υποψήφια θύματά του για να τα πείσει να σταματήσουν τις θεραπείες τους και να ακολουθήσουν τις δικές του (βότανα, αυστηρή διατροφή, σταγόνες) έναντι αδράς αμοιβής.

Η κατάθεση της μητέρας 16χρονου αγοριού που έπασχε από καρκίνο στον εγκέφαλο με τον ψευτογιατρό να τη διαβεβαιώνει ότι όλα θα πάνε καλά τσακίζει κόκαλα.

Ξεσπώντας σε λυγμούς, η γυναίκα, είπε ότι κατηγορούμενος την έπεισε πως το παιδί της θα είχε πλήρη ιάση. Αντ' αυτού το παιδί έπεσε σε κώμα στο νοσοκομείο και απεβιώσε. «Δεν καταλάβαινα τι γίνεται, ποια η αλήθεια και ποια ψέματα, μου σπατάλησε τη ζωή του παιδιού μου,τη ροκάνισε, εμπιστεύτηκα τη ζωή του παιδιού μου σε ένα δολοφόνο, πως το άφησα;; Μπορούσαμε να πάμε στην Ελβετία, αλλά δε πίστεψα ότι θα μπορούσαν να το κάνουν καλά».

Η οικογένεια του 16χρονου έδωσε μάλιστα στον ψευτογιατρό 22.000 ευρώ για τα αποστάγματα και τις ενέσεις που έκανε στο παιδί.

Η μάρτυρας περιέγραψε πως γνώρισε το «ογκολόγο» μέσω δικηγόρου.

Ο 6χρονος άρχισε τη θεραπεία του ψευτογιατρού ωστόσο όπως περιέγραψε η μάρτυρας άρχισε να αδυνατίζει χάνοντας 20 κιλά σε δύο μήνες. «Μαράζωνε μέρα με τη μέρα. Το έβλεπα και του είπα του Κόντου θέλουμε να έρθουμε Αθήνα, να μας βάλετε στο κέντρο Ελβετίας. Εκείνος μου απαντούσε ''δε συμβαίνει τίποτα, όλα καλά’’. Μου παρουσίαζε το παιδί ως κακομαθημένο. Κι πίστευα ό, τι μου έλεγε».

Πρώτος μάρτυρας που κατέθεσε στη δίκη ήταν ο γιος θύματος που έχασε τον πατέρα του, το 2015. «Ότι κάναμε, το κάναμε για να βοηθήσουμε» είπε ο μάρτυρας και ξέσπασε σε λυγμούς. «Σύστησαν στη μητέρα μου στο Κιάτο έναν ογκολόγο Νίκο Κοντο που εργάζεται σε Ελβετία και Αμερική και αντιμετωπίζει καρκίνους με εναλλακτικές θεραπείες και βότανα. Αποφασίσαμε να τον καλέσω στο τηλέφωνο. Η πρώτη επικοινωνία ήταν μεταξύ 13-16 Ιουνίου. Του είπα την κατάσταση και τι έχουν κάνει εώς τώρα οι γιατροί. Μου είπε ότι οι γιατροί κάνουν χημειοθεραπείες για να παίρνουν μίζες από φαρμακευτικές εταιρίες και στο εξωτερικό κάνουν πια άλλες θεραπείες» ανέφερε ο μάρτυρας.

Ο «μαϊμού» γιατρός σε επόμενη επικοινωνία με τον γιο του ασθενούς, ζήτησε να σταματήσει τις χημειοθεραπείες. «Είναι δύσκολη περίπτωση αλλά θα μπορούσε να αναλάβει. Μου είπε ''αν κάνει αυτά που θα του δώσω''. Θα πρέπει να ακολουθεί ένα πρωτόκολλο. Μια διατροφή σε αντιοξειδωτικές ίνες και κάποια εκχυλίσματα και βότανα που παρασκεύαζε ο ίδιος και θα μπορούσαν να επιτεθούν στα καρκινικά κύτταρα. Μου είπε να σταματήσει την χημειοθεραπείες γιατί ο ασθενής γίνεται ράκος, ενώ με τη δίκη του μέθοδο θα ενισχύονταν το ανοσοποιητικό».

Το «παραμύθι» του γιατρού σύμφωνα με την κατάθεση του μάρτυρα περιλάμβανε ακόμα και την Μαριάννα Βαρδινογιαννη, που όπως είπε στο γιο του θύματος, «τον παρακαλούσε να θεραπεύσει τα παιδιά στο ίδρυμα της».

 

 https://www.efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.