Τετάρτη 15 Ιουλίου 2020

Απάντηση Βασίλη Τερζή στην Χρυσάνθη Παλάζη


Στα όσα είπε στην συνέντευξη τύπου η πρόεδρος
της ΚΕΔΗΣ Χρυσάνθη Παλάζη απαντά με επιστολή του ο δημοτικός σύμβουλος  και πρώην πρόεδρος της ΚΕΔΗΣ κ Βασίλης Τερζής . Ο οποίος σημειώνει με νόημα στο τέλος της επιστολής του
<< Ο πραγματικός "Άρχοντας"  πρέπει να έχει πάντα κατά νου πως, «αέρηδες φουσκώνουν τα πανιά κι αέρηδες τα σκίζουν». Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και ούτε θέλουμε να γίνουμε.   >>









Βασίλης Τερζής                                      
Δημοτικός Σύμβουλος                        
                                                                 

ΘΕΜΑ: Απάντηση στην ανάρτηση: Ψίθυροςπάνω από την πόλη : ¨Αφήσατε σκελετούς στη ντουλάπα ¨¨ κ Τερζή ??? 15 Ιουλίου2020.

Στην τηλεφωνική παρουσία μου στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του «ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ», στις 14 Ιουλίου 2020, με παρουσιαστή τον κ. Γιώργο Καπετάνιο, απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις που μου ετέθησαν από τον δημοσιογράφο με την επισήμανση πως δεν είμαι μπροστά σε δέκτη με αποτέλεσμα να μην γνωρίζω προηγουμένως τι ειπώθηκε από την πρόεδρο της Κ.Ε.ΔΗ.Σ. στο ρεπορτάζ.
1ον Όσον αφορά στις δικαστικές και νομικές υποθέσεις, απάντησα πως έως και τις 3 Απριλίου, ημερομηνία όπου ήμουν πρόεδρος της Επιχείρησης, είχαν οριστεί σε όλες δικηγόροι από το δικηγορικό σύλλογο Σερρών, με αποφάσεις και υποδείξεις των μελών του Δ.Σ. της Κ.Ε.ΔΗ.Σ.
2ον Την αναφορά της Προέδρου για τις 4.500 ευρώ δεν την άκουσα, αφού δεν ήμουν σε δέκτη, αλλά και δεν ερωτήθηκα από τον δημοσιογράφο του δελτίου.
Με την ευκαιρία που μου δίνετε σας πληροφορώ πως έως και τις 3 Απριλίου 2019 σε όλες τις δαπάνες και τα εντάλματα πληρωμών προηγούνταν αιτιολογημένο αίτημα, εγκεκριμένο αίτημα, πρωτογενές αίτημα και φυσικά ανάρτηση στο ΚΗΜΔΗΣ.

Υ.Γ.
Το δελτίο τύπου και η παρέμβασή μου δεν είχε καταγγελτικό χαρακτήρα παρά υποστηρικτικό και βοηθητικό και οι προτάσεις μου απόρροια της 5χρονης θητείας μου στην Κ.Ε.ΔΗ.Σ. και των δυσκολιών που όλοι μας θα αντιμετωπίσουμε στο άμεσο μέλλον.
Η πολιτική μου όμως τοποθέτηση, προς το  παρόν είναι η εξής:
Οι περισσότεροι πιστεύουν πως η πολιτική είναι ένας μαραθώνιος στην πραγματικότητα όμως μετέχουμε σε μια σκυταλοδρομία. Μη δαιμονοποιείτε την Αντιπολίτευση, δεν αποτελεί στείρο Έλεγχο, παρά Πρόταση και Βοήθεια, σε έναν κοινό σκοπό, το ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ. Ο πραγματικός "Άρχοντας" οφείλει να το αντιληφθεί πρώτος, άλλωστε θα πρέπει να έχει πάντα κατά νου πως, «αέρηδες φουσκώνουν τα πανιά κι αέρηδες τα σκίζουν». Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και ούτε θέλουμε να γίνουμε.   


                                                                                              Με τιμή

                                                                                              Βασίλης Τερζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.