Στο επίκεντρο της Σερραικής επικαιρότητας τις
τελευταίες ημέρες το θέμα του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών .Αφού η πρόθεση τη δημοτικής αρχής να προχωρήσει στην αναζήτηση ιδιώτη στρατηγικού επενδυτή . Προκαλεί αντιδράσεις από τους ¨¨ θεματοφύλακες ¨¨ της διατήρησης λειτουργίας της ΑΕ με το υπάρχον ¨¨κρατικοδίαιτο ¨¨ καθεστώς . Ακούσαμε πολλά περι ( φιλέτου , διαμαντιού κ.λ.π ) για σχέδια κάποιων που περιμένουν να ¨¨¨αρπάξουν ¨¨ το καλύτερο περιουσιακό κομμάτι του δήμου κ.λ.π.
Όμως κανείς από τους υπέρμαχους της υπάρχουσας κατάστασης δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει αν το Αυτοκινητοδρόμιο με τον τρόπο που λειτουργεί τα 10 χρόνια <<φέρνει >> τα λεφτά του .
Οι ισολογισμοί της ΑΕ δείχνουν ότι μόλις 3 από τους 10 τελευταίους ήταν με ¨¨ισχνό ¨¨ θετικό πρόσημο .
Επίσης αποσιωπάται οτι ο δήμος ξόδεψε κάποια εκατομμύρια για την πίστα και την κάλυψη μέρους των λειτουργικών εξόδων του ( συντήρηση υποδομών κ.λ.π )
Μάλιστα μέχρι πριν από 3 ή 4 χρόνια ο δήμος ήταν αυτός που πλήρωνε μέχρι και το νερό και το ηλεκτρικό ρεύμα .
Και όταν είσαι στην ουσία μονοπώλιο στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια και έχεις αυτά τα τραγικά οικονομικά αποτελέσματα σκέψου τι έχει να γίνει την επόμενη ημέρα .Καθώς
οι θιασώτες της διατήρησης της υπάρχουσας κατάστασης αποσιωπούν οτι στην υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχουν σχέδια ( με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτων ) για την κατασκευή νέων πιστών (Πάτρα και Βόλος ) .
Επίσης κανείς εξ αυτών που θήτευσαν σε θέσεις ευθύνης δεν μας κατέθεσε ποια είναι τα προσόντα του για να διοικεί μια ανώνυμη εταιρεία με τέτοιο μάλιστα εξειδικευμένο αντικείμενο .Κανείς δεν μας λέει ποιο είναι το κόστος των ανελαστικών δαπανών ( μισθοδοσία > Ποια είναι τα έσοδα του από διαφημίσεις .
Ο δρόμος για την υλοποίηση του στόχου για την πλήρη ή μερική ιδιωτικοποίηση του Αυτοκινητοδρομίου θα είναι μακρύς και ίσως πολιτικά κοστοβόρος για την δημοτική αρχή .Αφού έχει να συγκρουστεί με πολλά συμφέροντα που έχουν στήσει τα ¨¨μαγαζιά ¨¨ τους ( εκ του ασφαλούς ) πάνω στην υπάρχουσα δομή λειτουργίας .
Ομως είναι μονόδρομος αν δεν θέλουμε σε λίγα χρόνια να είναι ένα ¨¨κουφάρι ¨¨ που θα θυμίζει την ρήση ¨¨περασμένα μεγαλεία διηγώντας στα κλαις ¨¨
τελευταίες ημέρες το θέμα του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών .Αφού η πρόθεση τη δημοτικής αρχής να προχωρήσει στην αναζήτηση ιδιώτη στρατηγικού επενδυτή . Προκαλεί αντιδράσεις από τους ¨¨ θεματοφύλακες ¨¨ της διατήρησης λειτουργίας της ΑΕ με το υπάρχον ¨¨κρατικοδίαιτο ¨¨ καθεστώς . Ακούσαμε πολλά περι ( φιλέτου , διαμαντιού κ.λ.π ) για σχέδια κάποιων που περιμένουν να ¨¨¨αρπάξουν ¨¨ το καλύτερο περιουσιακό κομμάτι του δήμου κ.λ.π.
Όμως κανείς από τους υπέρμαχους της υπάρχουσας κατάστασης δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει αν το Αυτοκινητοδρόμιο με τον τρόπο που λειτουργεί τα 10 χρόνια <<φέρνει >> τα λεφτά του .
Οι ισολογισμοί της ΑΕ δείχνουν ότι μόλις 3 από τους 10 τελευταίους ήταν με ¨¨ισχνό ¨¨ θετικό πρόσημο .
Επίσης αποσιωπάται οτι ο δήμος ξόδεψε κάποια εκατομμύρια για την πίστα και την κάλυψη μέρους των λειτουργικών εξόδων του ( συντήρηση υποδομών κ.λ.π )
Μάλιστα μέχρι πριν από 3 ή 4 χρόνια ο δήμος ήταν αυτός που πλήρωνε μέχρι και το νερό και το ηλεκτρικό ρεύμα .
Και όταν είσαι στην ουσία μονοπώλιο στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια και έχεις αυτά τα τραγικά οικονομικά αποτελέσματα σκέψου τι έχει να γίνει την επόμενη ημέρα .Καθώς
οι θιασώτες της διατήρησης της υπάρχουσας κατάστασης αποσιωπούν οτι στην υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχουν σχέδια ( με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτων ) για την κατασκευή νέων πιστών (Πάτρα και Βόλος ) .
Επίσης κανείς εξ αυτών που θήτευσαν σε θέσεις ευθύνης δεν μας κατέθεσε ποια είναι τα προσόντα του για να διοικεί μια ανώνυμη εταιρεία με τέτοιο μάλιστα εξειδικευμένο αντικείμενο .Κανείς δεν μας λέει ποιο είναι το κόστος των ανελαστικών δαπανών ( μισθοδοσία > Ποια είναι τα έσοδα του από διαφημίσεις .
Ο δρόμος για την υλοποίηση του στόχου για την πλήρη ή μερική ιδιωτικοποίηση του Αυτοκινητοδρομίου θα είναι μακρύς και ίσως πολιτικά κοστοβόρος για την δημοτική αρχή .Αφού έχει να συγκρουστεί με πολλά συμφέροντα που έχουν στήσει τα ¨¨μαγαζιά ¨¨ τους ( εκ του ασφαλούς ) πάνω στην υπάρχουσα δομή λειτουργίας .
Ομως είναι μονόδρομος αν δεν θέλουμε σε λίγα χρόνια να είναι ένα ¨¨κουφάρι ¨¨ που θα θυμίζει την ρήση ¨¨περασμένα μεγαλεία διηγώντας στα κλαις ¨¨
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.