Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

Αυτοκινητοδρομιο Σερρών : Θα σας είναι χρήσιμα. κ Σωτηριάδη

 


 

 

 Όσα γράφω αφορούν βέβαια όλους του Σερραίους Δημότες.

 Αποτελούν αλήθειες εμπεριστατωμένες και όχι λόγια του αέρος. 

Κοιτάτε και σεις κ.κ.Σωτηριάδη, θα σας είναι χρήσιμα. Και απαντώ στα ακατάληπτα της επιστολής σας.


Πρώτον: Ήδη είχα ιδρύσει νέο φορέα τον **Drasis racing club** το 1999 και λόγω ασυμβίβαστου σύμφωνα με άρθρο του καταστατικού της ΛΑΜΣ έπρεπε να διαγραφώ από τον κατάλογο μέλλων. Υποχρέωση έχουσιν τα σωματεία. Σας έλυσα την εσφαλμένη πληροφόρηση; 

Την απόφαση ζητήστε την από τα πρακτικά της Λέσχης.


Δεύτερον: Διατείνεστε ότι με το Αυτοκινητοδρόμιο ασχολήθηκαν διαπρεπείς
επιστήμονες. Και σας ενημερώνω ότι οι μοναδικοί επιστήμονες που ασχολήθηκαν ήτο: Ο Καρυώτης Γεώργιος και ο Λευτέρης Παναγιωτόπουλος αμφότεροι ΑΕΙ και η ταπεινότητα μου του μικρού Πολυτεχνείου.
Όλοι Σερραίοι και τιμή μας. Αν εννοείτε τον κ. Γλωσσωτή της ΕΛΠΑ που αναγκαστικά μας επισκέφθηκε, από ζήλια για την απραξία τους, μας πρότεινε να την κάνουμε 2 με 2,5 χιλιόμετρα μόνον.


Ας είναι καλά ο Γιάννης ο Βλάχος που τον ξαπέστειλε στα γρήγορα.
Τρίτον: Δώστε προσοχή κ.κ. Σωτηριάδη να μαθαίνετε. Η ΕΛΠΑ, η FIA και η FIM δεν δίνουν άδειες λειτουργίας παρά συντάσσουν ( εξαιρέσατε την ΕΛΠΑ) και διαμορφώνουν κανόνες. Στην συνέχεια επισκέπτεται την πίστα εγκεκριμένος φορέας στην Ευρώπη κατοικοεδρεύει, στη Μαδρίτη και είναι η DORNA) για να διαπιστώσει τι από όλα είναι σύμφωνα με τους κανόνες της FIA FIM. Αφού τα καταγράψει, το έγγραφο αποστέλλεται στις διεθνείς ομοσπονδίες ( fia fim) και καταχωρίζεται η πίστα σε καταλόγους κάποιου
επιπέδου ή και πουθενά. Στην συνέχεια έχουμε δικαίωμα διεκδίκησης αγώνων.


Ξέρετε κ.κ. Σωτηριάδη να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Νομίζω ότι ανήκουμε στο πουθενά. Και τελευταίο που πρέπει να διαθέτουμε είναι η άδεια λειτουργίας και ασφάλειας από την Ελληνική πολιτεία, ως χώρος αθλητικός. Άρα πρέπει να διαθέτουμε Άδεια λειτουργίας, άδεια τέλεσης αγώνων, και έγκριση αγώνων κάποιου επιπέδου. Δείξε μας κάτι από όλα.


Η DORNA όπως ήρθε έτσι έφυγε, μόλις είδε τα έργα και τις ημέρες σας κ.κ.Σωτηριάδη.
Πριν από έναν μήνα όταν ρώτησα την Ελληνική Ομοσπονδία γιατί επιτρέπει στο Αυτοκινητοδρόμιο να γίνονται παράνομοι αγώνες πήρα επί λέξει την απάντηση.

 «Εμείς κ. Χανλίογλου σε χώρους που έχουν άδεια Λούνα Παρκ δεν έχουμε δικαίωμα παρεμβάσεως».

 Είπατε κάτι κ.κ. Σωτηριάδη; Έχετε κάτι από όλα να μας δείξετε;


Τέταρτον: Όσο για το ψέμα των 25.000 ευρώ που οφείλω στο αυτοκινητοδρόμιο θα κληθείτε να το αποδείξετε, όταν γνωρίζετε καλά ότι συμβαίνει το αντίθετο πολλαπλασίως. 

Ας είναι καλά και πάλι ο Γιάννης ο Βλάχος, ο οποίος επανειλημμένως
σας δήλωσε ότι «στον Χανλίογλου οφείλουμε και πρέπει να το λύσουμε».


Σε επόμενα άρθρα μου θα υποδείξω σε ποιους Δημάρχους οφείλουμε την ύπαρξη της πίστας Καρτ και του Αυτοκινητοδρομίου ( έστω του όποιου) με στοιχεία αδιάψευστα.


Τάσος Χανλίογλου

4 σχόλια:

  1. Τάκη είναι λάθος να ασχολείσαι με τον Τάσο Χανλιογλου, με έναν άνθρωπο που τα έχει βάλει με τους πάντες και τα πάντα, διότι έχει υπαρξιακό πρόβλημα. Άφησε τον να λέει και να γράφει. Είναι και αυτός ο τρόπος μια μέθοδος ψυχοθεραπείας. Δεν έχει κανένα νόημα να ασχολείσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Τάκης είναι λάθος, αλλά αυτοί που αναπαράγουν τον Τάσο είναι σωστοί.
    Μα τί λέτε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Σωτηριαδη μην ασχολείσθε με τον κύριο.Το επίπεδο του χαμηλό.Μην τον κάνετε και μάγκα.Αν δεν τον ξέρετε καλά μπορούμε να σας ενημερώσουμε ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.