Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Δήμος Νέας Ζίχνης : Παντ. Μπόζης -Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τα λεγόμενα του

 

 
 
 
 
¨¨Φωτιά ¨¨ άναψε στην αυτοδιοικητική Ιερουσαλήμ του δήμου Νεας Ζίχνης . Η  κόντρα δυο  υποψηφίων των παρατάξεων Μπόζη και Κομβολίδη .Ο ένας εκ των δύο ( εν αγνοία του δημάρχου Παντελή Μπόζη ) ανάρτησε στον προσωπικό λογαριασμό του δημάρχου στο F/B .Ένα συκοφαντικό και υβριστικό κείμενο για υποψήφιο της παράταξης του κ Κομβολίδη .Με αποτέλεσμα κάποιοι να σπεύσουν να το χρεώσουν στον κ Μπόζη . Ο οποίος έσπευσε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους 

 Η απάντηση του κ Μπόζη
 
 

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο, που εμπλέκεται το όνομά μου, στην αναπαραγωγή μιας δημοσίευσης, η οποία έγινε στο χρονολόγιό μου και την οποία μόλις αντιλήφθηκα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως τη διέγραψα...και μάλιστα είχα άμεση επικοινωνία με δύο από τα άτομα που αναφέρονται στη δημοσίευση. 
 
Το ότι κάποιος έγραψε στον τοίχο μου ένα τέτοιο συκοφαντικό κείμενο, για ανθρώπους, που και γνωρίζω και εκτιμώ, δεν σημαίνει ότι εγώ συμφωνώ ή συμμερίζομαι την άποψή του...γι'αυτό και το διέγραψα, μόλις έπεσε στην αντίληψή μου.
 
Με γνωρίζετε όλοι και ξέρετε ότι δεν είναι, ούτε του χαρακτήρα μου, ούτε των αξιών που πρεσβεύω, αυτού του είδους οι τακτικές, αλλά ούτε και η φρασεολογία. 
 
Το να χαρακτηρίζομαι όμως εγώ και ο συνδυασμός του οποίου ηγούμαι, για κάτι που ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ είναι τουλάχιστον λάθος.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.