Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Η απορία της ημέρας : Εσείς τι δουλειά κάνετε κύριε/α υποψήφιε/α ???

 





 Ξεκίνησε ο αγώνας των υποψηφίων αυτοδιοικητικών . Οι κάρτες  και τα φυλλάδια με τα βιογραφικά τους κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και μοιράζονται χέρι χέρι σε γιορτές, πανηγύρια , εκδηλώσεις κ.λ.π Βλέποντας κάρτες υποψηφίων και μελετώντας τα βιογραφικά  , αρκετών υποψηφίων ο σμπίρος παρατήρησε οτι κάποιοι/ες υποψήφιοι /ες .Ενω έχουν όλα τα στοχεια , μας ενημερώνουν για την πλούσια κοινωνική τους δράση απαριθμώντας και καμιά δεκαριά τουλάχιστον συλλόγους που είναι μέλη  δεν αναφέρουν το βασικότερο .Ποιο ??

Το επάγγελμα που ασκούν .

ΥΓ : Οι εν ενεργεία αυτοδιοικητικοι πρέπει να αντιληφθούν οτι η θεσμική τους ιδιότητα ( αντιδήμαρχοι , πρόεδροι κ.λ.π ) που κατέχουν δεν είναι επάγγελμα.

Ειναι μια ιδιότητα που έχει παροδικά χαρακτηριστικά .Δηλαδή αν δεν εκλεγούν τον Οκτώβριο , από 1/1/2024 θα εξακολουθούν να δηλώνουν ως επάγγελμα  αντιδήμαρχος , πρόεδρος κ.λ.π .


 

1 σχόλιο:

  1. Η δουλειά που κανω εγώ ή υποψήφια δημοτικη σύμβουλος με τον Χρυσάφη στο Δήμο Σερρών, είναι συμβασιούχος λόγω covid και δουλεύω στον Δήμο Σερρών. Ξέρω και άλλους πολλούς σαν εμένα.
    Είμαι σίγουρη ομως, ότι δεν θα δημοσιεύσετε αυτό που σας είπα, γιατί φοβάστε ότι θα σας μαλώσει ο Χρυσάφης. Εγώ πάντως ήμουν υποχρεωμένη να το πω από την στιγμή που ρωτησατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.