Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

Χρυσάνθη Παλάζη : Γενέθλια και επανεκκίνηση !!!!!!

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Γενέθλια για την πρώην πρόεδρο της ΚΕΔΗ κ Χρυσάνθη Παλάζη. Η οποία με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .Στέλνει μηνύματα με πολλούς αποδέκτες. Στον απόηχο της διαγραφής της από την Συμμαχία Σερραίων
 
 Η ανάρτηση της κ Παλάζη
 
Ξεκίνησε η προσωπική μου Πρωτοχρονιά.
Γενέθλια και επανεκκίνηση!!
 
Κύλησε σαν νερό μια χρονιά που με έκανε πιο σοφή, πιο έμπειρη,πιο νοήμονα, πιο ανθεκτική…μην βιαστείτε να πείτε και πιο πλούσια, γιατί αυτό σας διαβεβαιώ πως δεν ισχύει (για να κάνω και λίγο αυτοσαρκασμό για να μην ξεχνιόμαστε!!). 
 
Το κύμα συμπαράστασης από τόσο πολύ κόσμο, στα όσα βιώνω το τελευταίο διάστημα, με ενδυναμώνει, μου δίνει στήριξη προκειμένου να μην δώσω σε κανέναν και για κανέναν ανυπόστατο λόγο τη χαρά, να πιστεύει και να διαδίδει με βεβαιότητα ότι “τελείωσα” πολιτικά και ότι θα μείνω στο σπίτι μου να κλαίω για το κακό που με βρήκε και ότι θα πέσω σε κατάθλιψη αργά ή γρήγορα..
 
Τώρα είναι καιρός της περισυλλογής, της ανασυγκρότησης δυνάμεων, του επαναπροσδιορισμού στόχων. 
Ο θεός με προίκισε με υπομονή, υπομονή, πείσμα και εργατικότητα. 
Με αυτές τις αρετές λοιπόν σε συνδυασμό με την καθαρή σκέψη και την ειλικρίνεια που με διακρίνει, θα πορευτώ.
Πρωταρχικός στόχος: να απαιτήσω να διαλυθούν οι σκιές που σκοπίμως δημιουργήθηκαν για το άτομό μου και η προσπάθεια να σπιλωθεί η υπόληψή μου. Το χρωστάω σε όλους εσάς που με εκτιμάτε και με στηρίζετε και φυσικά στον άνδρα μου και στα παιδιά μου.
Υστ. η φωτογραφία δεν είναι φρέσκια, είναι κάποιων μηνών και την τράβηξε ο φίλος Konstantinos Argyriou. Σε ευχαριστώ Κώστα που με έκανες λαμπερή!!
Μπορεί κάποιοι να νομίζουν ότι είμαι χάλια αυτές τις μέρες …αλλά νιώθω τόσο λαμπερή και δυνατή, γιατί έχω εσάς δίπλα μου!!
Για εσάς θα παραμείνω όρθια και ακόμη πιο δυνατή!!
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που άρχισαν να έρχονται απανωτά. Μην φοβάστε, αντέχω …και όπως λέει και το τραγούδι: “ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό/-ή….”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.