Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

¨¨Μονιμοποίησ稨 για ΚΑΡ-ΚΑΡ









– Με αφορμή τη συζήτηση που προέκυψε μετά την απόφαση του Καραμανλή να μην είναι εκ νέου υποψήφιος βουλευτής, άρχισα να ψάχνω (όπως κάθε μέρα) δεξιά κι αριστερά διάφορα για να εμπλουτίσω το ρεπορτάζ μου. Εκεί που έψαχνα, ένας αφελής τύπος, που είναι πολύ κοντά στον πρόεδρο Μητσοτάκη, νομίζοντας ότι τον ρωτάω για τον υπουργό Υποδομών, μου έδωσε μια άσχετη, άλλα άκρως ενδιαφέρουσα απάντηση. «Για ένα είμαι σίγουρος στην επόμενη κυβέρνηση. Ότι οι Καραμανλής και Καραγιάννης δεν πρόκειται να κουνηθούν ούτε χιλιοστό από τις θέσεις τους». Επειδή έχω και εγώ εικόνα επί του θέματος, σπεύδω να επιβεβαιώσω τη σχετική πληροφορία. Συγκεκριμένα, να σας πω ότι ο πρόεδρος Μητσοτάκης είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την αποτελεσματικότητα του διδύμου του υπουργείου Υποδομών.  

Powergame gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.