Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022

Δήμος Αμφίπολης : Μια αναμενόμενη παραίτηση


 

 

 

Την παραίτηση της υπέβαλλε η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Αμφίπολης κ Σωτηρία Καλακίδα . Η Παραίτηση ήταν αναμενόμενη εδώ και καιρό και μάλιστα ήταν γνωστή και η ημερομηνία που θα υποβληθεί. Αφου η κ Καλακίδα θα είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στις εκλογές του 2023 και θα έπρεπε να παραιτηθεί ως το τέλος του 2022 

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ  

Εχθές, 8/12/2022, ημέρα Πέμπτη, υπέβαλα στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου προκειμένου να προβεί στις δέουσες ενέργειες την παραίτησή μου από την θέση της Προέδρου της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αμφίπολης.
 Δύο και πλέον χρόνια ενεργά στα δρώμενα του Δήμου μας προσπάθησα μέσα από την θέση μου και τις αρμοδιότητές μου να προσφέρω! 
 
Η αγάπη μου προς τα κοινά, η προσφορά για τον συνάνθρωπο, η ευαισθητοποίηση στα κοινωνικά θέματα , αλλά και για τα πολιτιστικά δρώμενα που απώτερο σκοπό είχαν την προβολή του Δήμου μας και την ζωή σε όλα τα χωριά με διάφορες εκδηλώσεις αποτελούσαν καθημερινό μου αυτοσκοπό. 
 
Οφείλω να ευχαριστήσω ανθρώπους που συνεργάστηκαν, που ήταν κοντά μου, που πίστεψαν σε εμένα! 
 
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο όπως και όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου για την δυνατότητα που μου πρόσφεραν, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΗΚΕΔΑ για την άριστη συνεργασία μας, τους εργαζόμενους ολοκλήρου του Δήμου, όπως επίσης τις Κοινωνικές Δομές μας και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους στο "Βοήθεια στο Σπίτι" στους οποίους και εύχομαι ολόψυχα γρήγορη μονιμοποίηση! 
 
Βεβαίως τους Προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων, τους Συλλόγους μας, τους επαγγελματίες του Δήμου μας, τους καλλιτέχνες που συμμετείχαν στις εκδηλώσεις μας! .... 
 
Και ασφαλώς τις θερμότερες ευχαριστίες σε όλους εσάς που συμμετείχατε ενεργά με εμπιστοσύνη, θέρμη και αναγνώριση στις κοινωνικού και πολιτιστικού χαρακτήρα προσπάθειές μας! 
 
Το ταξίδι προς το παρόν σταματά... αλλά δεν τελειώνει... συνεχίζουμε την προσπάθειά μας για έναν καλύτερο Δήμο όπως πραγματικά του αρμόζει και όπως όλοι εμείς επιθυμούμε και αγωνιζόμαστε... 
 
Καλή αντάμωση και πάλι στις Δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου 2023. Σας ευχαριστώ πολύ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.