Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

Σέρρες : Απάντηση Θόδωρου Στρικου -Παραμένω στην γαλάζια παράταξη

 


Στην ανάρτηση μας

Το ερώτημα της ημέρας : Κούνησε μαντήλι ο πρόεδρος ????

Απαντά ο πρόεδρος της ΕΑΑΣ Σερρών κ Θόδωρος Στρίκος ο οποίος δηλώνει οτι παραμένει εντός της γαλάζιας πολυκατοικίας .

Σε οτι αφορά τα όσα αναφέρει θεωρώντας οτι η ανάρτηση μας τον μειώνει . 

Να πούμε οτι σε καμιά περίπτωση η ανάρτηση μας είχε σκοπό να μειώσει την προσωπικότητα του Στρίκου .Τον οποίο σεβόμαστε και τιμούμε ως πρόσωπο .Η όποια αναφορά μας έγινε επί των πολιτικών απόψεων που εξέφρασε .

Βεβαίως και γνωρίζουμε οτι η εκλογή του στην θέση του πρόεδρου έγινε με κριτήρια αξιοκρατικά και σε καμιά περίπτωση κομματικά .Εξάλλου είναι γνωστό οτι στο συγκεκριμένο σωματείο δεν υπάρχου κομματικές παρατάξεις .

Βεβαίως και τα όσα έγραψε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης  αποτελούν την προσωπικη του άποψη  ως ενεργος πολίτης .Και δεν τοποθετήθηκε με την θεσμικη του ιδιότητα αυτη  του προέδρου της ΕΑΑΣ  .

Η ανάρτηση έθεσε το  ερώτημα αν η δημόσια διαφοροποιήση του έπι μιας απόφασης του κόμματος της ΝΔ . Σήμαινε και πιθανή αποχώρηση του από την γαλάζια παράταξη .

Σαφέστατα ο κ Στρίκος ξεκαθαρίζει οτι παραμένει στρατιώτης στην γαλάζια παράταξη

 Σε οτι αφορά την χρήση προσωπικών δηλώσεων του χωρίς άδεια να πούμε οτι υπάρχει σχετική νομολογία που αναφέρει οτι <<Πληροφορίες, όμως, οι οποίες αναρτώνται από το υποκείμενο των δεδομένων σε δημόσια πρόσβαση στο διαδίκτυο δεν συνιστούν προσωπικό δεδομένο και δεν εμπίπτουν στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2472/1997 (βλ. ΤριμΕφΑθ 175/2014 ΤΝΠ ΔΣΑ, Βούλευμα ΠλημμΑθ 1281/2014 ΤΝΠ ΝΟΜΟΣ).

Εξάλλου καθημερινά εκατοντάδες δημοσιεύματα σε πανελλαδικά και παγκόσμια Μέσα ενημέρωσης γίνονται με την χρήση των όσων αναρτούν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολιτικοί και  πολίτες  

Κλείνοντας αν θεωρεί ο κ Στρίκος ότι η ανάρτηση μας τον προσβάλει η τον μειώνει να ζητήσουμε συγνώμη .Θυμίζοντας και πάλι οτι αφορά κρίση στις πολιτικές του απόψεις  .

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ ΣΤΡΙΚΟΥ

Ανοικτη επιστολη στο site:SerresBOMB!!
Αγαπητοι μου φιλοι!
Πρωτιστως απορω και εξισταμαι με την αινιγματικη αναρτηση η οποια εγινε χωρις την εγκριση μου!!
Με ποιο δικαιωμα αξιοτιμοι κυριοι του σαιτ ανεβασατε την εκφραση καποιων προσωπικων αποψεων μου,τις οποιες,το τονιζω,εξεφρασα ως Θοδωρος Στρικος και ουδεμια σχεση ή αναμειξη εχει η θεσμικη μου θεση την οποια για να καταλαβω ουδεμια αναμειξη,ουδεμια στηριξη ειχα απο το κυβερνων κομμα,το οποιο υπηρετω πιστα,παρα το ασυμβιβαστο του λειτουργηματος που ασκουσα,απο το 1978!!
Κανενα κομμα δεν εχει την δυνατοτητα αναμειξης και αναδειξης των Συμβουλιων των Παραρτηματων της ΕΑΑΣ,αυτο ειναι πρακτικα αδυνατον.
Οι αναδειξεις ολων των Συμβουλιων των τοπικων Παραρτηματων της ΕΑΑΣ της Χωρας γινανε αγαπητοι μου χωρις κομματικα κριτηρια,απο το 11καμελες συμβουλιο της κεντρικης ΕΑΑΣ κατω στην Αθηνα!!
Βιαζεστε παρα πολυ κυριοι του σαιτ,δεν κουνω μαντηλι σε κανεναν,απλα εκφραζω,οπως ανεκαθεν,τις αποψεις μου μου ως Θοδωρος Στρικος και για να σας λυσω καποιες αποριες σας πληροφορω οτι παραμενω στην Παραταξη και οτι ειμαι πληρως ευθυγραμμισμενος και αφοσιωμενος στα Προσωπα των 2 πρωην Πρωθυπουργων,ητοι του συμπατριωτου μας Κωστα Καραμανλη και του ετερου καθαρου εκφραστου της δεξιας,κατα την ταπεινη μου κριση,του Αντωνη Σαμαρα!!
Ειναι αδικο λοιπον να με "πυροβολειτε"!!
Απαιτω ΑΜΕΣΟ επανορθωση και εξηγησεις για την ανευ εγκρισεως μου αναρτηση καποιων προσωπικων δηλωσεων μου!
Δηλω δε οτι επιφυλασσομαι,επι του παροντος,παντος νομιμου δικαιωματος μου!!
Μ απειρο,κατα τ αλλα εκτιμηση,Στρικος Θεοδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.