Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

Το ερώτημα της ημέρας : Κούνησε μαντήλι ο πρόεδρος ????


 
 
 
 
 
 
 
Για αλλοτρίωση της δεξιάς παράταξης κάνει λόγο ο πρόεδρος της ΕΑΑΣ  Σερρων και εκ των στελεχών της Σερραικης γαλάζιας πολυκατοικίας κ Θόδωρος Στρίκος .Με αφορμή την συμμετοχή  του Ευάγγελου Βενιζέλου στην επιτροπή σοφών .Μετα από πρόταση του Κυριακου Μητσοτάκη .Το ερώτημα είναι κούνησε μαντήλι ο πρόεδρος ή παραμένει εντος της Σερραικης γαλάζιας πολυκατοικίας
Διαβάστε τι έγραψε
 
 
 
Συνεχιζεται η αλλοτριωση της παραδοσιακα δεξιας παραταξεως!!
Εμεις αγαπητοι μου φιλοι ,ανευ ουδεμιας παρερμηνειας ή παρεξηγησεως,σας δηλω οτι παραμενουμε πιστοι στις αρχες της Λαικης Δεξιας,της παραταξεως που αναγεννησε απο τις στακτες την Πατριδα!!
Καποιοι αλλοι μας θεωρουν δεμενους στο παχνι,πολυ σιγουρους και μας αγνοουν παντελως επιστρατευοντας στην μεταλλαγμενη πλεον παραταξη μας σε θεσεις επιλεκτες και αδρα αμοιβομενες,πρωην διωκτες μας!!
Μονο τον ΓΑΠ δεν καλεσαμε ακομη,φοβαμαι ομως πως καποια στιγμη θα γινει και αυτο!!
Ακουσον,ακουσον ο αρχηγος του ΠΑΣΟΚ στους 6 σοφους της Ευρωπης,θεση που ανερυθριαστα δεχθηκε,ποιος αγαπητοι μου?
Αυτος που ανηλεως κυνηγουσε οτι ειχε σχεση με την παραδοσιακη δεξια!
Ελεος!!
Αιδως Αργειοι!!
Το ποτηρι ξεχειλησε αγαπητοι μου φιλοι!!
Αν μιλησουν καποιες θαρραλεες φοιτητριες του ,αυτος ο εκφ.......ος,αυτος ο βρωμ...........ς,ο μπουχ.......ας,θα εξαφανιστει απο τον πλανητη!!
Αλλη μια ΑΠΟΦΡΑΔΑ ημερα λοιπον η χθεσινη!!!

 

 

3 σχόλια:

  1. ΣΤΡΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ12 Ιουνίου 2022 στις 1:34 π.μ.

    Αγαπητοι μου φιλοι και κυριοι του site Serresbomb.
    Με μεγαλη μου εκπληξη ειδα οτι χωρις την εγκριση-συναινεση μου,αναρτησατε καποιες δηλωσεις τις οποιες,το τονιζω,οτι συνεταξα και ανηρτησα ως Θεοδωρος Στρικος,χωρις να εχει καμμια απολυτως αναμειξη ο θεσμικος μου ρολος ως προεδρος του Παραρτηματος Ενωσεως Αποστρατων Αξιωματικων Στρατου Ν.Σερρων,θεση την οποια κατεχω αξιοκρατικωτατα,ψηφισθεις,κατα συντριπτικη πλειοψηφια,οπως προβλεπεται ,απο το 11καμελες Συμβουλιο, της Ενωσεως Αποστρατων Αξιωματικων Στρατου,οπως ολα τα τα τοπικα Συμβουλια των Παραρτηματων της Χωρας!!
    Σ αυτη την εκλογη,αγαπητοι μου φιλοι,ουδεμια κομματικη παρεμβαση χωρει,τουτεστιν δεν ειναι κομματικη η θεση μου και ως εκ τουτου ειστε παραπληροφορημενοι και παραδοξως πολυ,μα πολυ ανημερωτοι και δεν δικαιολογηστε με τιποτε γι αυτο,οφειλατε να το εχετε διερευνησει!!
    Το παρον διευκρινιστικο σχολιο συντασσω και παλι ως Στρικος Θεοδωρος,μην μπερδευεταε λοιπον,σας παρακαλω θερμα,την θεσμικη μου ιδιοτητα την οποια σας προανεφερα πως κατεχω!!
    Απο το 1978 και παρα το ασυμβιβαστο του λειτουργηματος μου,ανηκα και ανηκω,πολυ γονιμα και χωρις να εχω αναμειξει την ενταξη μου αυτη στα υπηρεσιακα μου καθηκοντα ή ναχω βλαψει καποιον, στην Νεα Δημοκρατια και αυτο αγαπητοι μου το πληρωσα με απεριγραπτο τιμημα,τοσον εγω οσον και η οικογενεια μου,με απεριγραπτες ταλαιπωριες και το σημαντικοτερο με βαθμολογικη στασιμοτητα και αναριθμητες "μετακινησεις"!!
    Ανεκαθεν εξεφρασα ελευθερα και παντα δημοσια τις αποψεις μου για τα διεδραματιζομενα στην Παραταξη μου!!
    Νομιζω οτι αυτο ειναι αναφαιρετο δικαιωμα της Δημοκρατιας μας!!
    Αγαπητοι μου φιλοι,ανεβασατε χωρις την εγκριση μου καποιο σχολιο μου,το οποιο αναφαιρεται στην αξιοποιηση σε μια υπερτατη Ευρωπαικη θεση,οχι καποιου τυχαιου,αλλα του πρωην προεδρου του ΠΑΣΟΚ,επι της θητειας του οποιου εγω αλλα και αναριθμητοι ομοιδεατες μου,του Δημοσιου κυριως τομεως,υποστηκαμε απεριγραπτες ταλαιπωριες,οπως προανεφερα και διωξεις!!
    Απορω λοιπον και ερωτω τι σας εμποδιζει να καταλαβετε τον λογο της σφοδρης αντιδρασης και διαφωνιας μου!!Δεν ειναι δικαιωμα μου,γιατι αναμειγνυετε την θεσμικη μου ιδιοτητα και γιατι ερμηνευετε την αντιδραστικη μου δηλωση ως "κουνημα μαντηλιου"?
    Φιλοι μου καλοι σας πληροφορω οτι συνεχιζω να παραμενω στρατευμενος στην Ν.Δ ευθυγραμμισμενος πληρως με 2 πρωην Πρωθυπουργους οι οποιοι εκφραζουν απολυτως τοσον εμενα οσον και αναριθ,ητους αλλους ομοιδεατας μου και αυτοι ειναι:ο συμπατριωτης μας Κωστας Καραμανλης και ο ετερος ευπατριδης ο Αντωνης Σαμαρας,με τους οποιους εχω την τιμην να εχω αριστους σχεσεις και αδιαλλειπτη επικοινωνια ολα αυτα τα χρονια!!
    Σας παρακαλω θερμα λοιπον να διορθωσετε στην αναρτηση σας τις παρερμηνιες σας, επιφυλασσομενος,επι του παροντος,παντος νομιμου δικαιωματος μου(Ποινικου και Αστικου Δικαιου),πιστεψτε με δεν εχω τετοια προθεση ουτε εχω μαθει να επιλυω ετσι τις διαφορες μου!!
    Ευελπιστω οτι εχω γινει πληρως κατανοητος και αναμενω ΑΜΕΣΑ την διορθωση των παρερμηνειων σας!!
    Μ ΑΠΕΙΡΟ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΣΤΡΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΡΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ12 Ιουνίου 2022 στις 12:57 μ.μ.

      Αγαπητοι φιλοι του site serresBOMB πολυ καλημερα σας και θερμες ευχαριστιες για την επακολουθησασα συμπεριφορα σας,με καλυψατε,εν μερει ομως και μπραβο σας,αυτο σας τιμα ιδιαιτερα,δειχνει τοσον το ηθος,οσον και τον χαρακτηρα ολων σας!!
      Συμπληρωματικα λοιπον θελω να ενημερωσω φιλους και γνωστους, μεσω του site σας,αφου πρωτα επαναλαβω οτι,επι του παροντος,παραμενω(αδιαλλειπτως,απο το 1978) στην , πρωην ,δεξιοτατη πολιτικη παραταξη την οποια ιδρυσε το 1974,ο Εθναρχης και συντοπιτης μας Κωνσταντινος Καραμανλης,δεν βρησκω το σθενος και την δυναμη ν αποχωρησω!!
      Παραμενω οπως σας δηλωσα σ αυτην την Παραταξη η οποια ολα αυτα τα χρονια ειναι το πολιτικο μου σπιτι,δεν μου κανει καρδια,επαναλαμβανω,ν αποχωρησω!!
      Αποφασισα να παραμεινω σ αυτη την μεταλλαγμενη,εδω και καποια χρονια,πολιτικη παραταξη πολεμωντας και καυτηριαζοντας εκ των εσωθεν τα κακως κειμενα και δη τις "κακουργηματικου",για εμενα,χαρακτηρος μεταγραφες και αξιοποιησεις σε περιοπτες-αξιοζηλευτες και αδρα αμοιβομενες θεσεις,ηγετικων στελεχων απο το ΠΑΣΟΚ αλλα και απο τον χωρο της ευρυτερας αριστερας,στελεχη τα οποια πολεμησαν λυσαλλεα την Παραταξη μας και προκαλεσαν απεριγραπτα κακα στα στελεχη και τους αγνους οπαδους της και μερικοι εξ αυτων,απεριγραπτα κακα, στην Πατριδα!!
      Απορω και εξισταμαι αγαπητοι μου και ειλικρινα σας λεω οτι κλαιω μεσα μου,γιατι προκειται περι καταντηματος,περι προδοσιας των πιστων στελεχων μας τα οποια παρακολουθουν αναυδα αυτες τις καιροσκοπικες μεταγραφες,ξεχασμενα και παρηγκονισμενα απ αυτες τις "ακριδες"!!
      Αληθεια μπορει καποιος φιλος να μας πει εαν αυτοι, οι καιροσκοποι, οι οποιοι εχουν κατακλυσει τα πολιτικα μας γραφεια,απο την πρωτη ημερα που η Παραταξη μας ανελαβε την διακυβερνηση της Πατριδος,εχουν ασπαστει τις ιδεες και τις αρχες της ιστορικης Παραταξεως μας?
      Μπορει καποιος να μας πληροφορησει εαν τα πολιτικα μας γραφεια γνωριζουν: το ποιον τους,τον βρωμερο και προπαντος καταστροφικο χαρακτηρα τους και εαν ναι τοτε γιατι τους επιτρεπουν την εισοδο,ανεχομενοι την προσποιηση τους και το χειροτερο γιατι πρωτιστως εξυπηρετουν αυτους?
      H μεταγραφη του πρωην Προεδρου του ΠΑΣΟΚ εχει προκαλεσει θυελλα αντιδρασεων,η συντριπτικη πλειοψηφια των γνησιων,των πατροπαραδοτα δεξιων,μεταξυ των οποιων και εγω,πνεει μενεα και ειναι αγνωστο,επι του παροντος,πως θ αντιδρασει στις επικειμενες εκλογες,υπαρχει απεριγραπτος θυμος αγαπητοι μου!!
      Ο κοσμος της ΝΔ "εχει βγει απο τα ρουχα του",μιλαει για προδοσια αισχιστου μορφης,το ποτηρι εχει ξεχειλισει,ολη η κρατικη μηχανη εχει επανδρωθει απο αναριθμητους,προερχομενους,οπως προανεφερα,τοσον απο το κακο ΠΑΣΟΚ οσον και απο την ευρυτερα αριστερα!!
      Ικανοτατα,δραστηρια και εντιμοτατα γνησια στελεχη της Παραταξεως μας,αγνοηθηκαν παντελως,εξοστρακιστηκαν!!
      Σας παρακαλω να φιλοξενησετε στο site σας αυτες μου τις αποψεις,την πικρα και τα παραπονα μου,με την επισημανση να μην υπαρξουν απο την πλευρα σας,νεες παρερμηνειες και συμπερασματα!!

      Μ Ε Κ Τ Ι Μ Η Σ Η
      ΣΤΡΙΚΟΣ ΝΙΚ.ΘΕΟΔΩΡΟΣ
      ΣΕΡΡΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ-ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ν,Δ

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο πρόεδρο. Αν είναι δυνατόν να τοποθετείται σε τέτοια καίρια θέση, ο άνθρωπος που κορόιδευε επί χρόνια τον ελληνικό λαό και απέκρυψε από αυτόν την λίστα Λαγκάρντ και όχι μόνο. Ανεξήγητη αυτή η κίνηση του πρωθυπουργού. Τέτοιες φωνές όπως του κ. Στρίκου δεν πρέπει να φιμώνονται ούτε να επικρίνονται παρά μόνο να αναδεικνύονται και να μας προβληματίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.