Σημαντική
επίδραση στα σχέδια των Ελλήνων
καταναλωτών για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις τους έχει η πανδημία, με μόλις 1 στους 3 να δηλώνει πως θα κάνει διακοπές φέτος. Αυτό σημειώνει, μεταξύ άλλων, μελέτη του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος) ... που υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και καταγράφει τις καταναλωτικές τάσεις για την κρίση της πανδημίας COVID-19.
καταναλωτών για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις τους έχει η πανδημία, με μόλις 1 στους 3 να δηλώνει πως θα κάνει διακοπές φέτος. Αυτό σημειώνει, μεταξύ άλλων, μελέτη του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος) ... που υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και καταγράφει τις καταναλωτικές τάσεις για την κρίση της πανδημίας COVID-19.
Σύμφωνα με τη
μελέτη, το 14% των καταναλωτών εκτιμά ότι θα κάνει διακοπές όπως κάθε
χρόνο, ενώ το 18% θεωρεί ότι θα κάνει μεν διακοπές, αλλά πιο
περιορισμένα, γεγονός που συνδέεται είτε με την οικονομική κατάστασή του
είτε με αλλαγές στις επιλογές διακοπών του (π.χ. επιλογή δωματίων αντί
μονάδων). Από την άλλη, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, δηλαδή ποσοστό της
τάξεως του 44%, θεωρεί βέβαιο ότι δεν θα κάνει καθόλου διακοπές φέτος,
ενώ το 24% δεν γνωρίζει εάν θα κάνει διακοπές, αναμένοντας πιθανώς πώς
θα εξελιχθεί η πανδημία.
Αλλαγές επέφερε
η πανδημία και όσον αφορά τα κριτήρια των καταναλωτών για την αγορά
προϊόντων. Ενας στους δύο καταναλωτές αγοράζει προϊόντα με βασικό
κριτήριο τα χρήματα που δίνει, ενώ μόλις το 23% δηλώνει ότι βασικό
κριτήριο είναι η ποιότητα. Βέβαια, το 10% των καταναλωτών, δηλαδή ένα
υψηλό ποσοστό, αγοράζει με κριτήριο την υγιεινή και την ασφάλεια, ενώ το
6% θέτει ως προτεραιότητα την άνεση και την ευκολία κατά την αγορά
προϊόντων, κάτι που σχετίζεται με τα μέτρα λειτουργίας των καταστημάτων.
Εκτός από τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές που αποτελούσαν για τους
καταναλωτές βασικά κριτήρια επιλογής καταστημάτων, η καθαριότητα και η
ευγένεια του προσωπικού παίζουν πλέον βασικό ρόλο.
Την επιλογή
τους διαμορφώνουν επίσης και ζητούμενα όπως η τήρηση του προβλεπόμενου
αριθμού ατόμων μέσα στο κατάστημα και η απολύμανση των χώρων. Τέλος, από
τη μελέτη προκύπτει ότι το 46% κάνει βιαστικά τις αγορές του για να
φύγει από το κατάστημα, ώστε, για παράδειγμα, να μην εκτεθεί σε κίνδυνο
περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.