Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

Ψίθυρος πάνω από την πόλη : Ο Θρίαμβος των αρίστων

Ευγε και πάλι εύγε αναφώνησε ο σμπίρος μου
εντρυφώντας εις τα μαύρα βιβλία .Επιτέλους μου είπε άρχισε να εφαρμόζεται η αξιοκρατία και οι ικανοί και οι άριστοι να επιβραβεύονται .Συνεχίζοντας μου αποκάλυψε οτι σε οργανισμό δημοσίου συμφέροντος η νέα διοίκηση τηρεί με θρησκευτική ευλάβεια την αξιοκρατία . Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι οτι υπάλληλος  οποίος έχαιρε  της απεριορίστου εκτίμησης των συναδέλφων του λόγω της εργατικότητας του και της υπαλληλικής ευσυνειδησίας. Επιτέλους βλέπει οι κόποι του να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται .Σε λίγο μπορεί να τον δεις και πρόεδρο μου είπε ο σμπίρος μου

1 σχόλιο:

  1. «άφεριμ ορέ μπίρομ», είναι μία τουρκόφωνη έκφραση, ίσως του Αλή Πασά.
    Αυτό το «σμπίρος», που χρησιμοποιείς συνεχώς, από το έχεις;
    Είναι μήπως σχηματισμός όπως οι «νταβέρνα», «μπριτζόλα», «μΠΑΟΚ», «ζνΤούζλα», ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.