Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024

ΔΕΥΑ Ηράκλειας : Απάντηση Τζήκα

 


 

 Για εμπάθεια και προσωπικό μένος της διοίκησης της ΔΕΥΑΗ στο πρόσωπό του κάνει λόγο ο πρώην πρόεδρος Δημήτρης Τζήκας .Μετά την απόφαση του ΔΣ της ΔΕΥΑ Ηράκλειας να επιστρέψει τα χρήματα που λάμβανε ως αποζημίωση για την άσκηση των καθηκοντων του ως πρόεδρος

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΖΗΚΑ

Προς ενημέρωση των Δημοτών μας σχετικά με την αποζημίωση μου ως πρόεδρος της ΔΕΥΑ Ηράκλειας.Μετα από καταγγελία που μου έγινε, από περισυ σταμάτησα να λαμβάνω την αποζημίωση μου με δική μου απόφαση για ηθικούς λόγους, μέχρι να λάβω απάντηση από το υπουργείο εσωτερικών αν την δικαιούμαι η όχι. Η απόφαση ήρθε όταν ανέλαβε πλέον η νέα Διοίκηση, όπως την βλέπετε και δίνει εντολή το υπουργείο να με πληρώσει ο νέος πρόεδρος της ΔΕΥΑ ο κ. Μπουντρακης. Αντί να με πληρώσουν δεν λαμβάνουν υπόψην τους τα έγγραφα του υπουργείου κ της αποκεντρωμένης, τα αγνοούν παντελως και ο νομικός κ. Αλιαμης κάνει αρνητική εισήγηση και στέλνουν το ένταλμα με αντιρρήσεις στην επίτροπο.Αυτο δεν έχει γίνει ποτέ στα χρονικα.Υστερα από αυτό η επίτροπος εκφράζει άποψη ότι οι ΤΟΕΒ είναι δημόσιο το οποίο όμως είναι λάθος της και ολοι γνωριζετε οτι οι υπάλληλοι των τοεβ δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι και πληρώνονται από τους αγροτες.Επρεπε να προσφύγει ο κ. Μπουντρακης κατά της γνώμης αυτής στο ελεγκτικό συνέδριο , πράγμα που δεν το έπραξε.Προφανως καταλαβαίνετε γιατί.Να πω εδώ ότι τώρα πληρωνονται και ο πρόεδρος κ.Μπουντρακης και ο Αντιπρόεδρος κ.Δροσακης.Ενω επί προεδρίας μου μόνο εγώ και μάλιστα στην αρχή για 6 μήνες δεν δέχθηκα να πληρωθώ λόγω της κακης οικονομικής κατάστασης που παραλάβαμε. Δεν υπάρχει ούτε ένας πρόεδρος ΔΕΥΑ στην χώρα που εργάζονταν ακόμη και στο στενό δημόσιο,να μην ελάμβανε αποζημίωση για τις υπηρεσίες του.Δηλαδη είμαι ο μόνος πρόεδρος ΔΕΥΑ στην Ελλάδα που δεν δικαιούμαι αποζημίωση;Ντροπή τους. Επειδή είναι ξεκάθαρο ότι είναι πολιτική δίωξη απέναντι μου, για τους λόγους που γνωρίζετε όλοι,θα προσφύγω στην δικαιοσύνη και θα ζητήσω και τα χρήματα που δεν αποδέχθηκα στην αρχή,δηλαδή αποζημιώσεις 14 μηνών. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι υπάρχει μένος εναντίον μου και όλοι καταλαβαίνετε τον λόγο. Θα αποφασίσουν τα δικαστήρια για το θέμα όταν αυτά γίνουν.Ως τότε θα κάνω υπομονη.Να πω επίσης ότι ο κ.Μπουντρακης παίρνει σύνταξη από το δημόσιο και μισθό από την ΔΕΥΑ.Αυτος δικαιούται εγώ όχι; Τα συμπεράσματα δικά σας. Καλό μήνα της Παναγίας μας σε όλους.

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.