Σάββατο 25 Μαΐου 2024

1η Τ.ΟΜ.Υ. Σερρών : Δωρεάν κλινικό φροντιστήριο, με θέμα - Αναζητώντας το win – win. Συγκρούσεις επαγγελματιών

 


 

 Η 1η Τοπική Ομάδα Υγείας Σερρών σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Νοσηλευτών (ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ.) Ε.Σ.Υ. – Π.Φ.Υ., συνδιοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία, στις 17 Μαΐου 2024 δωρεάν κλινικό φροντιστήριο, διάρκειας 2 ωρών, με θέμα: «Αναζητώντας το win – win. Συγκρούσεις επαγγελματιών
υγείας, αιτίες και στρατηγικές επίλυσης», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Κ.Ε.ΔΗ.Σ.
Στο κλινικό φροντιστήριο συμμετείχαν δια ζώσης συνολικά 52 επαγγελματίες υγείας διαφόρων ειδικοτήτων, ιατροί, νοσηλευτές, μαίες, επισκέπτες υγείας, επόπτες υγείας, τεχνολόγοι ιατρικών εργαστηρίων, κοινωνικοί λειτουργοί, τεχνολόγοι ακτινολόγοι, καθώς επίσης διοικητικοί υπάλληλοι και
ειδικοί παιδαγωγοί μονάδων υγείας.


Υγειονομικοί υπάλληλοι από το Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, το Τμήμα Δημόσιας Υγείας του δήμου Σερρών, το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Σερρών και τα Κέντρα Υγείας Σερρών, Στρυμωνικού, Σιδηροκάστρου, Ηράκλειας, Ζίχνης, Ροδόπολης, Νιγρίτας και Δικαίων, συνδύασαν τη βιωματική μάθηση και τις θεωρητικές γνώσεις στο αντικείμενο των εργασιακών συγκρούσεων.


Με εκπαιδεύτριες την κα Κεραμιδά Λουκία, Νοσηλεύτρια, RN, MSc, Κ.Υ. Ζαγκλιβερίου, Πρόεδρος ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ.- Π.Φ.Υ.-Ε.Σ.Υ και την κα Πέγιου Φανή, Νοσηλεύτρια, RN, MSc, PhD(c) Κοινοτική & Οικογενειακή Νοσηλευτική EnhANCE, Πρόγραμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» Πτολεμαΐδας, οι
εκπαιδευόμενοι συμμετείχαν σε εποικοδομητικούς διαλόγους και γόνιμες αντιπαραθέσεις από την καθημερινή κλινική πράξη.
Σκοπός του φροντιστηρίου ήταν η ενημέρωση του θεωρητικού πλαισίου των συγκρούσεων, των αιτιών και των συνεπειών τους και η παρουσίαση τρόπων επίλυσης και αποκλιμάκωσής τους. Όπως επίσης, η αναγνώριση των αιτιών των συγκρούσεων που φορτίζουν το εργασιακό κλίμα και ενεργοποιούν διενέξεις και προστριβές μεταξύ των εργαζομένων. Επιπλέον, η εκδήλωση, αποσκοπούσε στην κατανόηση των συνεπειών και των σταδίων που προκύπτουν από τις συγκρούσεις, καθώς και στον τρόπο διαχείρισης των συγκρούσεων και τα διαφορετικά μοντέλα συμπεριφοράς. Τέλος, είχαν τη δυνατότητα να υιοθετήσουν θετική στάση ως προς τη διαχείριση των συγκρούσεων, καθώς μπορούν να γίνουν δημιουργικές σε έναν οργανισμό, με τελικό πάντα στόχο την βελτίωση της ποιότητας φροντίδας των ασθενών αλλά και την αύξηση της εργασιακής ικανοποίησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.