Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Π.Ε Σερρών : Οι 13 υποψήφιοι της παράταξης ΣΥΝ -εργασία του Βασίλη Ρόκου

 

 

 

 






 

ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ,

Γράφω αυτήν την επιστολή για να σου εξηγήσω πώς διαφέρω από τους άλλους υποψηφίους περιφερειάρχες και γιατί πιστεύω πως είμαι η καλύτερη επιλογή για τη θέση αυτή.

Καταρχήν, παρόλο που δεν έχω  προϋπηρεσία στον τομέα της τοπικής αυτοδιοίκησης, είμαι ενεργός πολιτικά από την εφηβική μου ηλικία και η πίστη μου όπως και ο τομέας των σπουδών μου στις πολικές επιστήμες σε συνδιασμό με την εργασιακή μου εμπειρία από την ηλικία των δεκαοχτώ ετών μου δίνουν τα καταλληλότερα εφόδια ώστε να δώσουμε από κοινού αυτήν την μάχη για μια καλύτερη περιφέρεια.

Η εργασιακή μου εμπειρία αποδεικνύει περίτρανα ότι όχι μόνο ως πολιτικός αλλά και ως τεχνοκράτης μπορώ να δώσω βιώσιμες λύσεις διακυβέρνησης, με καθιστούν έναν ικανό και αποτελεσματικό ηγέτη.



Έχω εργαστεί σκληρά για να κατανοήσω τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιοχή μας και έχω ήδη αναπτύξει μια συνεκτική και βιώσιμη προοπτική για το μέλλον μας.

Επίσης, η προτεραιότητά μου είναι η ανάπτυξη και η ευημερία της περιοχής μας. Έχω σχεδιάσει ένα περιεκτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει την προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης, την ενίσχυση της εκπαίδευσης και της υγείας, τη βελτίωση των υποδομών και την προστασία του περιβάλλοντος. Αυτά τα σχέδια έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που προάγει την αειφορία, την καινοτομία και την κοινωνική συνοχή.

Επιπλέον, θα ήθελα να τονίσω τη διαφοροποίησή μου στον τρόπο που προσεγγίζω την πολιτική. Απορρίπτω τον πολιτικό ακρατή πνευματικό και υπερβολικά πολιτικοποιημένο προσανατολισμό. Αντ’ αυτού, προωθώ μια προσέγγιση που βασίζεται στη συνεργασία, την ακρόαση και την ανοικτή επικοινωνία με τους πολίτες. Θέλω να ακούσω τις ανησυχίες και τις ιδέες σας και να συνεργαστούμε για να λύσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως κοινότητα.
 
Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω τη δέσμευσή μου για την ενίσχυση της διαφάνειας και της διακυβέρνησης. Πιστεύω ότι η εμπλοκή των πολιτών είναι ζωτικής σημασίας για μια υγιή και αποτελεσματική περιφερειακή διακυβέρνηση. Θα διασφαλίσω ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται με διαφάνεια, μέσω της ευκαιρίας της συμμετοχής και συζήτησης με τους πολίτες. Επιπλέον, θα εφαρμόσω μηχανισμούς ελέγχου και αξιολόγησης για να διασφαλίσω την ευθύνη και την αποτελεσματικότητα της διοίκησης.
 
Αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία που με καθιστούν διαφορετικό από τους άλλους υποψηφίους περιφερειάρχες. Είμαι προετοιμασμένος, δεσμευμένος και παθιασμένος για την πρόοδο και την ευημερία της περιοχής μας.
 
Σε καλώ να με γνωρίσεις και να συζητήσουμε αυτές τις ιδέες περαιτέρω. Είμαι ανοιχτός σε όλες τις απόψεις και προτάσεις και είμαι αποφασισμένος να εργαστώ σκληρά για να δημιουργήσω μια καλύτερη και πιο δίκαιη περιοχή για όλους.
 

 

Γιατί να με εμπιστευτείς

Δέσμευσή μου είναι να ενισχύσω την διαφάνεια και την διακυβέρνηση.
Πιστεύω ότι η εμπλοκή των πολιτών είναι ζωτικής σημασίας για μια υγιή και αποτελεσματική περιφερειακή διακυβέρνηση.

 

Οι 13 υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι στην ΠΕ Σερρών είναι οι


















Με εκτίμηση,

Βασίλης Ρόκος



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.