15ο αφήγημα του κ Τάσου Χανλίογλου και όπως φαίνεται ¨¨το πηγάδι στέρεψε ¨¨ και άρχισαν οι επαναλήψεις .Άλλωστε το παραδέχεται και ο ίδιος αφου γράφει << Κάτι θα βρω ως συνέχεια των
δημοσιογραφικών μου ανησυχιών>>
Ο κ Χανλίογλου επανέρχεται στο θέμα του Αυτοκινητοδρομίου .Προχωρώντας μάλιστα και στην αποκάλυψη οτι η ιδέα για την κατασκευη του ήταν δική του. Και κατάφερε να πείσει τον Γιάννη Βλάχο να την υλοποιήσει .
Το 15ο αφήξγημα του κ Χανλίογλου
Αισίως φτάσαμε στο σωτήριο άρθρο αύξοντος αριθμου15!! με το ενδιαφέρον μου να επικεντρώνεται στους πλέον ενεργοβόρους και μη παραγωγικούς φορείς που προβάλλονται ως έργα και ημέρες της *Συμμαχίας Σερραίων*.
Κάτι θα βρω ως συνέχεια των δημοσιογραφικών μου ανησυχιών καθώς "λουλούδια" και μαύρες γάτες ζουν ανάμεσα μας.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ Σερρών, τρομάρα μας.
Ίσως ο μεγαλύτερος "λευκός ελέφαντας και ο τεράστιος μαστόδοντας" που δυστυχώς εξέθρεψαν οι αφνοί!! που λέει και ο Χάρυ Κλιν. Οι Διοικήσαντες, ντε, την πόλιν ταύτην. Μια ιδέα μου η οποία υλοποιημένη, τρόπος του λέγειν, συμπλήρωσε ήδη 25 χρόνια ζωής, ζωή νάχει, χωρίς να έχει γράψει την ιστορία δια της οποίας θα εδικαιούτο να επαίρεται. Για να μην αδικώ όμως συλλήβδην όλους θα «καταλογίσω» την τόλμη να εκταμιεύσει δημόσιο και δημοτικό πλούτο προκειμένου να πραγματοποιηθεί ένα τέτοιο πρωτοποριακό έργο για την εποχή, την πόλη και την χώρα μην πω, στον κύριο Γιάννη Βλάχο (Δήμαρχο).
Θυμάμαι που φίλος και εξέχον μέλος της Σερραϊκής κοινωνίας θέλοντας να αποστομώσει ακροατήριο μέρος του οποίου αποτελείτο εκ «μαύρων γάτων» αι οποίαι έχουσιν αρχήν την αμφισβήτησιν και ευχόμενοι τον θάνατον της κατσίκας του γείτονα εκφράστηκε με το εξής:
«Για να τελειώνουμε κύριοι, η ιδέα του αυτοκινητοδρομίου είναι ιδέα του Χανλίογλου που έρχεται από παλιά. Κατάφερε με τον τρόπο του και έπεισε επιτέλους έναν από τους Δημάρχους οι οποίοι το λιβάνιζαν για χρόνια και ο κ.Βλάχος έβαλε το κεφάλι του στον Ντουρβά».
Όπως άλλωστε θα αποδειχθεί στις επόμενες εκλογές. Μόνον όμως αν τολμάς, σε οποιονδήποτε τομέα έχεις τουλάχιστον ελπίδα. Όντως ξοδεύτηκαν αρκετά, όμως η
πόλις αποκτούσε Αυτοκινητοδρόμιο, αν μπορούμε να το κατανοήσουμε. Όσο ο Γιάννης ο Βλάχος μού είχε αναθέσει πλήρη έλεγχο και ελευθερία κινήσεων το έργο όδευε προς μεγάλη επιτυχία καθώς, ότι γινόταν αποτελούσε απόσταγμα γνώσεών μου, κανόνων και εμπειρίας. Και εκεί που ο κ.Βλάχος ήταν ήσυχος, ότι παρά τα τεράστια έξοδα εξελισσόταν καλώς το έργο και μπορούσε απερίσπαστα να ασχοληθεί με τα του Δήμου δεν άργησαν, όπως συνηθίζεται άλλωστε και κακώς, να παρεισφρήσουν άτομα του στενού κύκλου (εκλεγμένοι και μη) του Δημάρχου , αυλή την λέω εγώ, και από εκείνη την στιγμή το πράγμα χάλασε. Η εξέλιξη του έργου πήγε από το κακό στο χειρότερο. Κάτι που την κατρακύλα του δεν τόλμησε να την σταματήσει κανείς Δήμαρχος. Απεναντίας πέραν των πρώτων εκταμιεύσεων ,που προσωπικά χαλαλίζω, συνέχισαν αλόγιστα χωρίς βέβαια να εξαιρείται η Συμμαχία με αποτέλεσμα το αυτοκινητοδρόμιο να έχει καταναλώσει περί τα 20.000.000 ευρωα από την μια μεριά της ζυγαριάς με το παραγόμενο έργο από την άλλη να παραμένει μηδενικό.
Πολλές φορές πρότεινα να κλείσει λόγω ανικανότητας όσων κατά καιρούς το υφάρπαζαν για δικούς τους λόγους. Δήμαρχε κ. Χρυσάφη πόθεν πορεύεται η ελάχιστη έστω γνώση σας περί του χώρου και κυρίως περί ενός οράματος και αναγορεύσατε τον εαυτό σας από λογιστή του αυτοκινητοδρομίου σε πρόεδρο;
Η ανάδειξη ενός ανθρώπου από εκλογές νομίζετε ότι τον καθιστά απαραίτητα και γνώστη επί πάντως του επιστητού; Σας γελάσανε. Ξεπεζέψτε από την κάλαμον επί τέλους κυρίες και κύριοι, αλλιώς κάνετε κακό στην πόλη.
Σημ: Θα ακολουθήσει ένα έκτακτο παράρτημα με το σύνολο των εκατομμυρίων που ξοδεύτηκαν (για τα 15) στον *Γάμο του Καραγκιόζη*
Τάσος Χανλίογλου
Επειδή πολλοί γνωρίζουν το ιστορικό θα συμφωνήσουν μαζί μου πως στο κείμενο του κ Χανλιογλου δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αλήθεια..Δεν ασχολείται κανείς μαζί του και γράφει συνεχώς για πραγματα που δεν γνωρίζει.Δεν ξέρω αν ο Λευκός Πύργος στην Θεσσαλονικη ήταν δική του ιδεα .
ΑπάντησηΔιαγραφή