Σάββατο 12 Αυγούστου 2023

Π.Ε Σερρών : Στην μάχη του σταυρου ο Σώτος

 


 

 

 Στην μάχη του σταυρού  ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη Τζιτζικώστα  ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ  κ Σώτος Κοτσαμπάς .Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ    απευθυνόμενος στους Σερραίους ζητα την εμπιστοσύνη τους θυμίζοντας οτι όλα αυτα τα χρόνια που συμμετέχει στα κοινά μάχεται και δεν φοβάται να διεκδικήσει

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ 

«Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Μέσα από την πολυετή μου συνδικαλιστική πορεία, έχω αποδείξει περίτρανα το σθένος, τη μαχητικότητα και το θάρρος με τα οποία έχω διεκδικήσει τα δικαιώματα των συναδέλφων μου επαγγελματιών. Ήρθε η ώρα να σταθώ υπέρμαχος των δικαιωμάτων ΟΛΩΝ των πολιτών του Νομού Σερρών και να θέσω σε εφαρμογή το όραμά μου για την πολυπόθητη ανάπτυξη στην Περιφερειακή μας ενότητα.

Σ’ αυτές τις εκλογές σας ζητώ να εμπιστευτείτε τον ΣΩΤΟ που μάχεται, που δεν φοβάται να διεκδικήσει, τον ΣΩΤΟ που γνωρίζετε!

ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΩΣ ΣΩΤΟ, ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΩΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ, ΣΩΤΗΡΙΟ ΚΟΤΣΑΜΠΑ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.