Τετάρτη 23 Αυγούστου 2023

Δήμος Ηράκλειας : Λάσπη στον ανεμιστήρα

 

 

 

Ανεβαίνει το προεκλογικό θερμόμετρο στον δήμο Ηράκλειας και άρχισαν τα ¨¨χτυπήματα κάτω από τη μέση ¨¨ .Πρώτο θύμα ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ κ Τζήκας .Άγνωστοι πέταξαν στην περιοχή της Ηράκλειας φειγ βολαν στα οποια αναγράφονται ανακρίβειες σχετικά με τα χρήματα που λαμβάνει ο κ Τζήκας ως αποζημίωση για την άσκηση των καθηκόντων του προέδρου



Με ανάρτηση του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Πρόεδρος δίνει σκληρή και ξεκάθαρη απάντηση στην προσπάθεια συκοφάντησης του ,που έχει στηθεί το τελευταίο διάστημα με ανώνυμα υβριστικά και συκοφαντικά φειγ βολάν.
" Ενημερώνω τους Δημότες μας ότι βρήκαμε αυτόν που έριξε στους δρόμους τα ανώνυμα συκοφαντικά φυλλάδια εις βάρος μου, για παράνομους υπουργικούς μισθούς στην ΔΕΥΑ.
Ταυτοποιηθηκαν τα στοιχεία του και υπάρχουν μαρτυρες και του έκανα μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση προς το πρόσωπο μου, ενόψει των εκλογών που έρχονται.
✓Ενημερωτικα μόνο αναφέρω ότι μου είχε γίνει καταγγελία για την νομιμότητα της αποζημίωσης μου,δικαιώθηκα από τις αρχές.
Ομως εδώ και 5 μήνες όπως όλοι γνωρίζετε με δική μου πρωτοβουλία σταμάτησα να παίρνω την αποζημίωση του προέδρου,αν και την δικαιουμαι.Οπως και τους πρώτους 6 μήνες που ανέλαβα ,όταν η ΔΕΥΑ είχε οικονομικό πρόβλημα,πάλι δεν δέχθηκα την αποζημίωση μου.
Τα καθαρά λεφτά που έμεναν στο χέρι από την αποζημίωση μου,ως πρόεδρος ήταν 700 ευρω.
Δεν ξέρω αν το έχει κάνει αυτό ποτέ κάποιος από τους προηγούμενους προέδρους, να μην λαμβάνει δηλαδή την αποζημίωση που δικαιουται.Ισως είμαι ο μόνος.
✓Τον λόγο τώρα έχει η δικαιοσύνη.
Αναλαβαμε μια ΔΕΥΑ με 2 εκατ.οφειλες και ανακαλύψαμε ένα τεράστιο σκάνδαλο υπεξαίρεσης 850 Χιλ ευρώ κ σήμερα δεν χρωστάμε πουθενα.Εκτος κάποια τιμολόγια για τα οποία αμφισβητείται η νομιμότητα τους και είναι στον έλεγχο.
Με προκάλεσαν κάποιοι και από δω και πέρα θα ακούσουν πολλά για την ΔΕΥΑ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.