Σάββατο 15 Ιουλίου 2023

ΚΕΔΗΣ : Ένα απλό ερώτημα για την πρώην πρόεδρο

 


 

 

 

 Ένα ερώτημα προς την πρώην Σύμμαχος κ Παλαζη .Για τον τρόπο που επέλεξε να πολιτευθεί μετά την διαγραφή της από τη Συμμαχια

 

 

 Κορινα Σιδηροπουλου

Chryssanthi Palazi με όλο το θάρρος της γνωριμίας μας και μιας που μιλήσαμε αρκετά κατά το παρελθόν ( ξέρω ότι δε θα με παρεξηγήσεις) δεν είσαι από τους ανθρώπους που παρεξηγούν όσους συμπαθούν, θα ήθελα να σου θέσω ένα ερώτημα,που μια απλή πολίτης με ελάχιστες γνώσεις( πολύ χαμηλότερο μορφωτικό και κοινωνικό επίπεδο από σένα εγώ..)
 
Και το θέτω δημόσια όχι προσωπικά, για να απαντηθεί και για ολους κ όλες που πιθανότατα θα έχουν την ίδια απορία..
 
 Για τους δικούς σας λόγους λοιπόν, αποχωρησες η σε αποχώρησαν ( δεν μπορούμε εμείς οι έξω να ξέρουμε ακριβώς) από τη Συμμαχία και τον Αλέξανδρο Χρυσάφη..
 
Πως γίνεται λοιπόν σήμερα να κατηγορείς η να πολεμάς ( και το λέω γιατί έχω διαβάσει κείμενα γραφομενων σου) ενώ μέχρι πρότινος ήσουν στην παράταξη και υποστηριζες με θέρμη..
 
Που θέλω να καταλήξω.. τότε δεν υπήρχαν όλα αυτά πχ εδώ σε αυτό το βίντεο ερωτηματικά? 
 
Εγώ προσωπικά σαν Κορίνα όταν αποχωρώ από έναν κύκλο η έναν συνεργάτη, όση πικρία και αν έχω απλά τελείωσαν για μένα τους αγνοώ Κτλ...
 
Δεν θα έβγαζα στη φόρα διάφορα κ πόσο μάλλον προεκλογικά γιατί πίστεψε με Χρυσάνθη μου φαίνεται ότι το κάνεις από οργή, πίκρα και εκδικητικότητα..και δεν είσαι τέτοιος άνθρωπος.. 
 
 
Αυτά με το θάρρος που σου έχω ,με αγάπη και με μια όμορφη καλημέρα.
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.