Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Ψίθυρος πάνω από την πόλη : Κοιτα να μαθαίνεις - Έλεγχος των οικονομικών πεπραγμένων της δημοτικής αρχής Αγγελίδη

 


Κατά πλειοψηφία η οικονομική επιτροπή του δήμου Σερρών , αποφάσισε να αναθέσει σε εξωτερικό συνεργάτη την διενέργεια οικονομικού ελέγχου  μέχρι τις 31/8/219 .Στην απόφαση μειοψήφησαν οι 
κ. Μητλιάγκα Βαρβάρα και κ. Χρυσανθίδης Βασίλειος, επισημαίνοντας ότι είναι ένα θέμα για το οποίο δεν χρειάζεται να δαπανηθεί το ποσό αυτό και πάλι με απευθείας ανάθεση, διότι κατά την παραλαβή παράδοση, εάν έγινε, όπως θα έπρεπε, τότε θα έπρεπε να γνωρίζει πολύ καλά τι παρέλαβε η νέα δημοτική αρχή. Εάν πάλι δεν έγινε για διάφορους λόγους, θα ήταν εύκολο να το μάθει από τις υπηρεσίες, τονίζοντας, ότι δεν είναι δυνατόν να ζητείται αυτή η υπηρεσία μετά από 14 μήνες ανάληψης της νέας δημοτικής αρχής.

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ

1.Θα διενεργηθεί απογραφή / καταμέτρηση των χρηματικών διαθεσίμων και επιταγών κατά την31/08/2019 (θα εφαρμοστούν εναλλακτικές ελεγκτικές διαδικασίες) και θα γίνει συμφωνία με τα λογιστικά βιβλία του Δήμου και των υπολοίπων νομικών προσώπων.

2. Θα σταλούν επιστολές επιβεβαίωσης υπολοίπων των τραπεζικών λογαριασμών και των τραπεζικών δανείων και να γίνει συμφωνία με τα λογιστικά βιβλία του Δήμου και των υπολοίπων νομικών προσώπων. 

3.Θα συνταχθεί σχετικό Πρωτόκολλο Απογραφής / Συμφωνίας υπολοίπων και θα υπογραφεί από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου. 

4.Θα ζητηθεί από την Οικονομική Υπηρεσία να ενημερωθούν οι Χρηματικοί Κατάλογοι και τα λογιστικά βιβλία του Δήμου μέχρι την 31/08/2019 με όλες τις απαιτήσεις του Δήμου μέχρι αυτήν την ημερομηνία. 

5.Θα γίνει αξιολόγηση της εισπραξιμότητας των απαιτήσεων κατά την 31/08/2019 και θα συνταχθεί κατάσταση ενηλικίωσης απαιτήσεων κατά την ίδια ημερομηνία. Για τις περιπτώσεις για τις οποίες κρίνεται ότι υπάρχει κίνδυνος μη είσπραξης(επισφάλεια), να αναζητηθούν οι ενέργειες (π.χ. νομικές) που έχει κάνει ο Δήμος προκειμένου να εξασφαλιστεί η είσπραξη της εκάστοτε απαίτησης. Θα σταλούν επιστολές επιβεβαίωσης υπολοίπου στις περιπτώσεις μεγάλων χρεωστικών υπολοίπων

6.. • Θα ζητηθεί από την Οικονομική Υπηρεσία να γίνει απογραφή / καταγραφή όλων των υποχρεώσεων / οφειλών του Δήμου κατά την 31/08/2019 (υποχρεώσεις από υπογεγραμμένες συμβάσεις εκτελεσθέντες και μη, ανεξόφλητες εκκαθαρισμένες υποχρεώσεις). 

7. Θα συνταχθεί σχετική κατάσταση η οποία θα υπογραφεί από την Οικονομική Υπηρεσία. Θα σταλούν επιστολές επιβεβαίωσης υπολοίπου στις περιπτώσεις μεγάλων πιστωτικών υπολοίπων. Να συνταχθεί κατάσταση όλων των υπογεγραμμένων συμβάσεων οι οποίες δεν έχουν εκτελεστεί κατά την31/08/2019. 8• Θα γίνει καταγραφή, αποτίμηση και αξιολόγηση όλων των υποθέσεων εκκρεμοδικίας(προσφυγές, εκκρεμείς δίκες, ανεκτέλεστες δικαστικές αποφάσεις οικονομικού περιεχομένου) είτε υπέρ, είτε κατά του Δήμου κατά την 31/08/2019. Θα σταλούν σχετικές επιστολές στους εκάστοτε νομικούς συμβούλους του Δήμου. 9.Θα πρέπει να διασφαλισθεί ότι όλες οι ενδεχόμενες υποχρεώσεις / απαιτήσεις έχουν καταχωρηθεί στα λογιστικά βιβλία του Δήμου. 

10• Θα γίνει ποσοτική και ποιοτική απογραφή των μηχανημάτων, εργαλείων, του μηχανολογικού εξοπλισμού, των διάφορων μεταφορικών μέσων, επίπλων και λοιπού εξοπλισμού του Δήμου και των υπολοίπων νομικών προσώπων και θα συμφωνηθεί η απογραφή με το μητρώο παγίων. Η σχετική κατάσταση θα υπογραφεί από την εκάστοτε υπηρεσία.

11 • Θα συνταχθεί από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, αναλυτική κατάσταση όλων των έργων υπό εκτέλεση, με σχετική αναφορά  για κάθε έργο του σημείου ολοκλήρωσης στο οποίο βρίσκεται και του προγραμματισμένου χρόνου αποπεράτωσης. 

12 Επίσης, να καταγραφούν τα έργα που έχουν ολοκληρωθεί αλλά δεν έχουν παραληφθεί κατά την 31/08/2019. Ακόμα, θα συνταχθεί κατάσταση όλων των διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη..

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.