Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Βασίλης Τερζής : Ενωμένοι και αγαπημένοι με τον Γιώργο Τσιμερίκα

 


 

Κοίτα να μαθαίνεις: Ο Βασίλης Τερζής συμπληρώνει τον Γιώργο
Τσιμερίκα», 19 Μαΐου 2023.


Αγαπητοί διαχειριστές του serresbomb, εδώ και 3,5 περίπου χρόνια έχουμε αναπτύξει μια σχέση επικοινωνίας, με αφορμή τα Δ.Τ που σας αποστέλλω και δημοσιεύετε, τους σχολιασμούς και την κριτική σας πάνω σε αυτά και τις αντίστοιχες απαντήσεις μου.


Ένα είδος ιδιότυπου διαλόγου που βασίζεται, από τη δική μου πλευρά, στην ειλικρίνεια και στο σεβασμό όλων των απόψεων. Πιστεύω και εύχομαι πως το ίδιο ισχύει και από την άλλη πλευρά.


Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, υπενθυμίζω πως είμαι εν ενεργεία Δημοτικός
Σύμβουλος και με αυτή μου την ιδιότητα, πολύ συχνά καταθέτω την άποψη,
την κριτική και τις προτάσεις μου.


Το ίδιο έκανα και για το θέμα του κτηρίου του ΟΡΦΕΑ, στο Δημοτικό
Συμβούλιο, στις 5 Μαΐου.


Το Δ.Τ δεν είχε κανέναν άλλο σκοπό, από το να ενημερώσει τους
Σερραίους για αυτή μου την τοποθέτηση και πρόταση. Μιας και για το
συγκεκριμένο Δ.Σ, η επικαιρότητα ασχολήθηκε περισσότερο, αν όχι μόνο, με
τους λεκτικούς διαπληκτισμούς και τις εντάσεις που έλαβαν χώρα στην
αίθουσα.


Ο κ. Γιώργος Τσιμερίκας χαίρει διαχρονικά της εκτίμησής μου και χαίρομαι ιδιαίτερα που από την αρχή δήλωσα παρών, στην παράταξη «Ώρα  Ευθύνης» της οποίας είναι Επικεφαλής.
Με τιμή
Βασίλης Τερζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.