Τρίτη 11 Απριλίου 2023

ΝΟΔΕ Σερρών : Το πρόσωπο έκπληξη του ψηφοδελτίου της γαλάζιας πολυκατοικίας

 





Το νέο πρόσωπο στο ψηφοδέλτιο της Σερραϊκής γαλάζιας πολυκατοικίας είναι η κ Δρουμπλη Βασιλική (Βάσω) . Η υποψηφιότητα της οποίας προκάλεσε΄έκπληξη καθώς το όνομα της δεν ήταν ανάμεσα σε αυτά που ακουγόταν το προηγούμενο χρονικό διάστημα
Ποια είναι λοιπόν η κ Δρουμπλη 
 
 
Ονομάζομαι Δρουμπλη Βασιλική (Βάσω) του Δημητρίου. Κατάγομαι από την Τερπνή Σερρών, χωριό του Δήμου Βισαλτίας. Είμαι πτυχιούχος Οικονομολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Εχω εργαστεί ως ιδιωτική υπάλληλος σε λογιστικό γραφείο. Είμαι παντρεμένη και νέα μητέρα μιας υπέροχης μπέμπας. Ασχολούμαι με τα κοινά από τα φοιτητικά μου χρόνια, καθώς ήμουν μέλος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στη σχολή μου, και στη συνέχεια μέλος της Γραμματείας ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Κομοτηνής.
Θεωρώντας ότι η αποχή και η απολιτικοποίηση δεν ταιριάζουν σε μια γενιά που θέλει να φέρει την αλλαγή, αποφάσισα να είμαι υποψήφια βουλευτής Νομού Σερρών με τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εκπροσωποντας τους νέους. Μπαίνω, λοιπόν, σε έναν εκλογικό αγώνα για να συμβάλω με τις δυνάμεις μου σε έναν μεγάλο στόχο, να βοηθήσω τον τόπο μου να φτάσει ακόμη πιο ψηλά. Γι' αυτό και συστρατεύομαι για έναν σκοπό, για μια αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, στηρίζοντας στην πράξη το μεταρρυθμιστικό έργο του Πρωθυπουργού μας Κυριάκου Μητσοτάκη και ζητώ την ενεργό στήριξη και την ψήφο σας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.