Τρίτη 11 Απριλίου 2023

Δήμος Σερρών : Αριάδνη Παπαφωτίου - Θα ειμαι υποψήφια δήμαρχος

 




Με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  η δημοτική σύμβουλος Αριάδνη Παπαφωτίου κάνει γνωστο οτι ξεκίνησε επισκέψεις και συναντήσεις σε χωρια του δήμου Σερρών . Η κ Παπαφωτίου πιστεύουμε μέ την  ανάρτηση της απαντά σε όσους διαδίδουν οτι δεν θα περάσει την πόρτα του πρωτοδικείου στα τέλη Αυγούστου 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ

-Με μεγάλη χαρά συναντώ τους συμπολίτες μου στα #χωριά του Δήμου μας, ως εκ νέου #Υποψήφια_Δήμαρχος.
--Με ικανοποίηση διαπιστώνω ότι είναι ενημερωμένοι για τις παρεμβάσεις μου στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Είναι αλήθεια ότι νιώθω λίγο απορημένη γι αυτό, δεδομένου οτι τα τοπικά κανάλια δεν με καλούν για συνεντεύξεις και δεν προβάλλουν τις δράσεις μου.
Τελικά όμως δεν φαίνεται να έχει σημασία (κι ας το κρατήσουν αυτό οι παραλήπτες 🙂 ).
Οι έπαινοι και η συμπαράταξη των συνδημοτών μου, είναι πολύ μεγάλη μου τιμή και δεν το κρύβω θέλοντας να παραστήσω την σεμνή.
--------------------------------------------------------------------
--Ακούω με προσοχή τα δικαιολογημένα τους παράπονα και συχνά την οργή τους για την 4ετή παραμέληση των χωριών μας.
--Αυτό που τους μεταφέρω, είναι ότι υπάρχουν #λύσεις. Ότι στο Πρόγραμμά μας είναι όλα αξιολογημένα και κοστολογημένα.
--Εχω την ίδια λαχτάρα με αυτούς. Να ξαναγεμίσουν τα χωριά μας από κατοίκους που αναζητούν ποιοτική διαβίωση πιό κοντά στη φύση, να ζωντανέψουν οι γειτονιές από παιδικές φωνές και παιχνίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.