Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

Σύριζα Σερρών : ΟΙ κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης, το ρεσάλτο των ημετέρων και η Αξιολόγηση

 


 

Η κ. Κεραμέως  αφού για 4 χρόνια κατάφερε την αποδόμηση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης να έχει «παγκόσμια πρωτιά» με την αύξηση των μαθητών/τριών ανά τμήμα εν μέσω πανδημίας, την εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των κολεγίων με τους πτυχιούχους των πανεπιστημίων, την συρρίκνωση της δημοκρατίας στα σχολεία με την υποβάθμιση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων, την εκδίωξη των αιρετών των εκπαιδευτικών από τα Συμβούλια Επιλογής, τώρα στο τέλος της θητείας της ξαναέφερε μετά από 42 χρόνια τον επιθεωρητισμό στα σχολεία. Μαζί με αυτή την «αλλαγή» από το σκοτεινό παιδαγωγικό παρελθόν της εκπαίδευσης και τις «κρίσεις» των εκπαιδευτικών για θέσεις διοίκησης και παιδαγωγικής υποστήριξης που παραπέμπουν σε εποχές «εξέτασης» πολιτικών φρονημάτων! Δεν εξηγείται αλλιώς το ότι ανά την Ελλάδα ο κανόνας που κινήθηκαν τα συμβούλια επιλογής –πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- ήταν «άριστα» για «τα δικά μας παιδιά»-ειδικά όσων ήταν στα ψηφοδέλτια της ΔΑΚΕ-  και καρατόμηση των μη αρεστών.

Αυτό έρχεται σε συνέχεια άλλων αποφάσεων ‘όπως αυτή του  Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας που προχώρησε στην άμεση αντικατάσταση των Οργανωτικών Συντονιστών των ΠΕΚΕΣ ευθύνης του, προφανώς με "δικούς τους" αρεστούς Συμβούλους Εκπαίδευσης,  χωρίς κανένα κριτήριο επιλογής και τοποθέτησής τους τη στιγμή που οι Οργανωτικοί Συντονιστές που παύτηκαν, τοποθετήθηκαν το 2018 στη συγκεκριμένη θέση με διαφανείς –αξιοκρατικές διαδικασίες είχαν τα περισσότερα μόρια στις τότε διαδικασίες επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου,  αλλά και σήμερα σχεδόν όλοι οι παυθέντες Οργανωτικοί Συντονιστές συνέχιζαν να έχουν  τα περισσότερα μόρια.

Ταυτόχρονα έδειξαν την «παιδαγωγική τους επιστημοσύνη» καθώς τα ΠΕΚΕΣ της ώσμωσης και της συνέργειας όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών δεν άρεσαν στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη-Ν.Δ.

Όλα τα παραπάνω επιλέχτηκαν- μεταξύ άλλων- για να υπηρετηθεί εργαλειακά η αντίληψη του επιθεωρητισμού δια της ατομικής αξιολόγησης, για να υπηρετηθεί ο «έλεγχος» και δια του φόβου των εκπαιδευτικών. Τρανταχτό παράδειγμα ο εκβιασμός των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών με τη μη μονιμοποίησή τους, παρότι έχουν εδώ και μήνες κλείσει την προβλεπόμενη 2ετή θητεία τους ως δόκιμοι.

Αυτή η διαδικασία του «επιθεωρητισμού» αποδείχτηκε τελικά ότι ήταν και αντιπαιδαγωγική και κομματική και  τραγέλαφος. Μια διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που δεν ακουμπάει πουθενά επιστημονικά, τρομοκρατεί τους εκπαιδευτικούς και δεν προσφέρει τίποτα στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου. Μια διαδικασία διάτρητη, αντιφατική και παράλογη.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, στήριξε και στηρίζει τους αγώνες των εκπαιδευτικών  για το δημόσιο σχολείο της Γνώσης, της Δημοκρατίας,  της Ποιότητας και της Ισότητας.

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική της Ν.Δ.  δεν θα συνεχιστεί, θα τελειώσει την 21η Μαΐου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.