Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

Δήμος Σερρών : Οι πρώτοι υποψήφιοι της παράταξης Μητλιάγκα

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Σταδιακά θα γίνεται η ανακοίνωση των υποψηφίων της παράταξης της κ Μητλιάγκα .Όπως η ίδια είχε πει στην επίσημη πρώτη 
Οι πρώτοι δύο υποψήφιοι λοιπόν είναι  
 
 
 Νίκος Φρυδάς
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Γεννήθηκα στις Σέρρες το 1981. Τα σχολικά μου χρόνια «στεγάστηκαν» στο 3ο Δημοτικό, στο 3ο Γυμνάσιο & στο 3ο Λύκειο. Το 1999 εισήχθη στην Οδοντιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. & ολοκλήρωσα τις σπουδές μου το 2005.
Μετά το πέρας της στρατιωτικής μου θητείας το 2006, εγκαταστάθηκα στη Μ.Βρετανία όπου δούλεψα στο εθνικό της σύστημα υγείας (NHS) & παράλληλα παρακολούθησα σειρά μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων.
Από το 2009 διατηρώ ιδιωτικό οδοντιατρείο στις Σέρρες & από το 2014 είμαι ο Πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Σερρών.
Είμαι παντρεμένος & πατέρας δύο μικρών κοριτσιών.

 

 

Αικατερίνη Σιούλα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Γεννήθηκα στην όμορφη πόλη των Σερρών το 1983.
Τελείωσα το 3ο Γενικό Λύκειο Σερρών και είμαι πτυχιούχος Μηχανικός Αντιρρύπανσης & Περιβάλλοντος.
Ολοκληρώνοντας την πρακτική μου στο Γενικό Χημείο του Κράτους απορροφήθηκα στον τομέα των Βιοκαυσίμων, στον Βιολογικό καθαρισμό ΔΕΥΑΣ Σερρών & στην κατασκευαστική εταιρεία Θεσσαλονίκης Edil Hellas ATEBE.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.