Παρασκευή 7 Απριλίου 2023

Διψήφιο ποσοστό, αλλιώς…Διψήφιο ποσοστό, αλλιώς…

 


 

«Νίκη στις εκλογές ή τέλος τα προεδριλίκια» για τον Νίκο Ανδρουλάκη! Αυτό το δίλημμα θέτει στον εαυτό του ο Νίκος Ανδρουλάκης στον δρόμο προς τις εκλογές.

  • Από τη Βίβιαν Μπενέκου

«Αν δεν τα καταφέρω, θα θέσω τον εαυτό μου σε οποιαδήποτε αξιολόγηση» δήλωσε χθες μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, εκπλήσσοντας τους συνομιλητές του, αφού έθεσε τον εαυτό του στη διάθεση των διαδικασιών αξιολόγησης που υπάρχουν στο κόμμα, στην περίπτωση που δεν πετύχει καλό ποσοστό στις εκλογές. Και προς τιμήν του είναι όλο αυτό τελικά, αφού ο ίδιος καλλιέργησε προσδοκίες με την εκλογή του και η τυχόν διάψευσή τους θα σημαίνει πολλά για αυτόν και το κόμμα του «…Επειδή όλοι έχουμε στόχους στην πολιτική, εμένα ο στόχος μου είναι αυτό που βρήκα να το πάω παρακάτω, προσφέροντας στην πατρίδα. Αν δω ότι δεν τα έχω καταφέρει, προφανέστατα θα θέσω τον εαυτό μου σε οποιαδήποτε αξιολόγηση. Οπως αξιολογούμαι κι εγώ, αξιολογούνται και όλα τα στελέχη του κόμματός μας. Γιατί είμαστε ένα βαθιά δημοκρατικό κόμμα, ένα κόμμα το οποίο δεν κρύβεται πίσω από συμφέροντα» είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ μιλώντας στον Γιώργο Παπαδάκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.