Σάββατο 1 Απριλίου 2023

Σέρρες : Υποψήφια βουλευτής με το κόμμα της Ζωής Κωνσταντοπούλου η Καλλιόπη Ευαγγελίδου

 


 

 Την υποψηφιότητα της με το κόμμα ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ της Ζωής Κωνσταντοπούλου  ανακοίνωσε η ηθοποιός και πρώην καλλιτεχνική διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕ Σερρών κ Καλλιόπη Ευαγγελίδου

Ένας από τους ωραιότερους λόγους που εκφωνήθηκαν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο τα τελευταία χρόνια.
Ωστόσο πολλοί δεν ήθελαν καν να ακουστεί, ούτε φυσικά επευφημήθηκε ή χειροκροτήθηκε.
Ήταν όπως είναι ακόμη, όλοι τους και μόνη της.
Δεν περιλαμβάνεται σε αυτόν τον λόγο ούτε μία φράση προσωπικής απαξίωσης και προσωπικής επίθεσης, μόνο αποδεικτικά στοιχεία που αποζητούν δια της νομίμου οδού δικαιοσύνη.
Αυτός ο άνθρωπος που αγωνίστηκε για τις ιδέες του, τον λόγο του, τα ιδανικά του, δεν συμβιβάστηκε ούτε στην προσωπική ούτε στην δημόσια ζωή του, δεν κυνήγησε καρέκλες που είχε και μπορούσε να έχει, δεν έκανε φιλίες με βάση το συμφέρον του, εγκαταλείφθηκε και διαπομπεύτηκε. Όπως όλοι μας, όταν παύουμε να είμαστε χρήσιμοι ή όταν παύουμε να είμαστε συνεργάσιμοι όποια ιδεολογία κι αν αντιπροσωπεύουμε. Ωστόσο τίποτα επάνω της δεν φανερώνει αυτά που πέρασε.
Δεν έχω ιδέα που βρίσκει το κουράγιο. Εγώ ακόμη όπως λέει η Νίνα στον Γλάρο " δεν μπορώ να κανονίσω την φωνή μου"
Δεν έχω ιδέα πότε ξεκουράζεται ή κοιμάται αφού είναι κάθε μέρα παντού σε όλη την Ελλάδα, με εκατοντάδες δικόγραφα στα χέρια να διεκδικεί δικαιοσύνη.
Όμως ξέρω πως όταν, χωρίς να γνωριζόμαστε προσωπικά παρά μόνο εκείνη σαν θεατής κι εγώ από σκηνής, την κάλεσα να με υπερασπιστεί σε έναν αγώνα θεσμικό και συμβολικό, μου έδωσε την προσωπικότητα και την φωνή της, χωρίς να με ρωτήσει για την ιδεολογία μου χωρίς να μου ζητήσει ανταλλάγματα καμίας μορφής. Μόνο να με υπερασπιστεί απέναντι στο άδικο. Στο μηδέν με το οποίο αξιολογήθηκε η ζωή μου.
Τώρα που μου ζήτησε να σταθώ δίπλα της θα το κάνω όπως το έκανα πάντα για τους ανθρώπους που εκτιμούσα χωρίς να τους θέτω προϋποθέσεις και το ξέρουν καλά.
Με αυτόν τον τρόπο, ανακοινώνω την βουλευτική υποψηφιότητα μου για τον Νομό Σερρών με το κίνημα Πλεύση Ελευθερίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου.
Δεν πρόκειται να αλλάξω τίποτα επάνω μου ή μέσα μου για να διεκδικήσω κάτι που δεν μου ανήκει. Εγώ είμαι ηθοποιός, κι αυτό θα παραμείνω σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου.
Η Ζωή όμως πρέπει για όλους μας να είναι στην Βουλή γιατί εκεί ανήκει κι εκεί πρέπει να βρίσκονται άνθρωποι με τις αξίες και τις αρχές της.
Οπότε "κύριε Πρωθυπουργέ, δεν θα σας υπερασπιστώ άλλο" γιατί κάποια στιγμή " τα όνειρα πρέπει να πάρουν εκδίκηση" .
Καλλιόπη Ευαγγελίδου
Υποψήφια βουλευτής
Πλεύση Ελευθερίας
Νομός Σερρών

1 σχόλιο:

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.