Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023

Σέρρες : Ο Χρήστος Ρούμτσιος ΠΡΟΣΩΠΟ του ΜΗΝΑ σε όλη την χώρα!


 

Ο Χρήστος – Παναγιώτης Ρούμτσιος (ΟΦΚΑ Σέρρες)

είναι ο κορυφαίος αθλητής για τον μήνα Ιανουάριο 2023 όπως προέκυψε στην ψηφοφορία (5-8/2) της Ομοσπονδίας του ΣΕΓΑΣ στα Social Media.

Ο νικητής προέκυψε από τις θετικές ψήφους, που έδωσαν οι συμμετέχοντες στη διαδικασία στον καθένα από τους πέντε υποψηφίους αθλητές.

Μεταξύ των πέντε ήταν και ο αθλητής του ΟΦΚΑ Χρήστος-Παναγιώτης Ρούμτσιος (60 μ. εμπ.) ο οποίος Κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στους Αγώνες Μεσογειακών Χωρών Κ23 με 7.90, στον πρώτο του αγώνα στα εμπόδια των Ανδρών το 2023!.

Χρήστος Ρούμτσιος: Ποτέ δεν ήμουν μόνος

Δηλώσεις Χρήστου Ρούμτσιου στο anexartitos.gr


Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιτυχία αυτή διότι δείχνει την στήριξη των ανθρώπων των όποιον έχω δίπλα μου. Ποτέ δεν ήμουν μόνος και ποτέ δεν ένιωσα, τρέχω εκπροσωπώντας την οικογένεια μου και τους φίλους μου. Αυτοί είναι τα πρότυπα μου και όλοι μαζί φτάσαμε έως εδώ, η θέση αυτή είναι αφιερωμένη σε αυτούς.

Δυνατός ο σερραϊκός στίβος

Να θυμίσουμε πως ο Χρήστος Ρούμτσιος (ΟΦΚΑ) είναι ο δεύτερος Σερραίος αθλητής που λαμβάνει αυτή την τιμητική διάκριση, καθώς το περασμένο Καλοκαίρι η Ηλιάνα Τριανταφύλλου (ΓΣ Σέρρες’93) είχε αναδειχθεί, από τους φίλους του στίβου, πρόσωπο του μήνα Ιουλιου για την πρωτη θέση στο άλμα επι κοντώ στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ18 που διεξήχθη στο Ισραήλ (Αναδείχθηκε και πρόσωπο όλου του 2022 στην κατηγορία Κ18).

Αποδεικνύεται έτσι ότι οι επιτυχίες του σερραϊκού στίβου μόνο τυχαίες δεν είναι, αλλά έρχονται ως αποτέλεσμα της δουλειάς που γίνεται στους συλλόγους του νομού (ΓΣ Σέρρες’93 & ΟΦΚΑ) που μαζί με τον ΓΑΣ Βισάλτη αναδεικνύουν τα ταλέντα των Σερρών

 

 https://www.anexartitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.