Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

Στίβος-Αλμα εις ύψος: Η Δανάη Ελληνούδη (ΟΦΚΑ) κατέρριψε ένα Πανσερραϊκό ρεκόρ 43 ετών!


Ατομικό ρεκόρ (1,76μ) για την Δανάη Ελληνούδη (ΟΦΚΑ) στο άλμα εις ύψος (προηγούμενο 1,70μ), στο φεστιβάλ κάθετων αλμάτων, που πραγματοποιήθηκε το  Σάββατο 14/1 στο κλειστό των Αμπελοκήπων στη Θεσσαλονίκη. Την πρώτη θέση κατέλαβε η Παναγιώτα Δόση με άλμα στα 1,79μ..


Δανάη Ελληνούδη:

Στον πρώτο μου αγώνα για φέτος στο κλειστό έκανα μια πολλή καλή αρχή με 1,76 και αυτό μου δίνει ώθηση να συνεχίσω. Φυσικά έπαιξε ρόλο η υποστήριξη του προπονητή μου Παναγιώτη Γούλα και της υπόλοιπης ομάδας μου που ήρθε να με δει. Είμαι πολύ ευγνώμων.

Παναγιώτης Γούλας: ένα στοιχειωμένο Πανσερραϊκό ρεκόρ


Ο Παναγιώτης Γούλας προπονητής της Δανάης Ελληνούδη σε δηλώσεις του στο anexartitos.gr είπε:

Η Δανάη σημείωσε ένα νέο ατομικό ρεκόρ με εξαιρετικά μεγάλη επίδοση 1.76μ. και πάνω από το περσυνό Ευρωπαϊκό όριο στην Κατηγορία Κ-18. Επίσης κατέρριψε ένα στοιχειωμένο Πανσερραϊκό ρεκόρ ΠΟΥ κρατούσε από τη δεκαετία του 80 και κατείχε η Μαρίνα Μάντζιου

 https://www.anexartitos.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.