Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

Σέρρες : Το παράπονο της υποψήφιας βουλευτού

 


 

 

 

Με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η υποψήφια βουλευτής του κόμματος της Ελληνικής Λύσης κ Λινα Στρείδου.Δίνει απάντηση σε όσους την σχολιάζουν ( όπως γράφει  ) κακόβουλα

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Κ ΣΤΡΕΙΔΟΥ

 

Συμπολίτες μου,πρέπει να απαντήσω σε κάποιους που έσπευσαν να με σχολιάσουν κακόβουλα,ίσως γιατί ανήκουν ιδεολογικά σε κάποια άλλη κομματική παράταξη.

Είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους...Άλλωστε όπως μου έλεγε ο πατέρας μου<Να ανησυχείς όταν δεν ασχολείται κανείς μαζί σου.Όταν ασχολούνται σημαίνει πως έχεις αξία>!

Σχολίασαν  ότι η πολιτική μου βούληση είναι άνευ σημασίας.....

Τους απαντώ λοιπόν ότι για εμάς η πολιτική βούληση του κάθε ΕΛΛΗΝΑ πολίτη είναι τεραστίας σημασίας.

Από το 2019 έως και σήμερα που ασχολούμαι με τα κοινά,με γνωρίσατε καλύτερα,μάθατε ποιά είμαι,είδατε το έργο και τον αγώνα που κάνω για τους αγροκτηνοτρόφους του νομού μας και όχι μόνο... λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας.

Γιατί αγωνίζομαι σημαίνει αγαπώ σημαίνει νικώ!!

<Ησυμμετοχή και ο αγώνας μου είναι ήδη μια μεγάλη νίκη>

Θα συνεχίσω λοιπόν έτσι όπως ξεκίνησα με τιμιότητα,αξιοπρέπεια και πυξίδα μου την αλήθεια.

Ευχαριστώ τον κόσμο που με στηρίζει στην προσπάθεια και στο δρόμο προς τη νίκη.Το Θεό που μου χαρίζει τη δυνατότητα να αγωνίζομαι και να νικώ.

Για να σηκώσουμε τη χώρα μας ψηλά..Αρκεί να το πιστέψουμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.