Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

ΠΑΣΟΚ Σερρών : Ο Γιάννης Ανθόπουλος , ο Στάθης Κουτμερίδης και η Ευα Καιλη


  

 

 

Την ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης του Θόδωρου Ελιογλου που συνοδευόταν από φωτογραφία του με την Ευα Καιλη . Σχολιάζει ο πρώην υπουργός και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ Γιάννης Ανθόπουλος . Ο οποίος θυμίζει ( δεν μπορούμε να καταλάβουμε τον λόγο ) οτι το 2004 στην Τριανταφυλλιά ( στο χωριό του ) οργανώθηκε γλέντι από τον πρώην βουλευτή κ Κουτμεριδη με καλεσμένους την Ευα Καιλη και τον Μάκη Τριανταφυλλοπουλο

 ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Κ ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

Θόδωρε όλοι θα ήθελαν-ΠΡΙΝ- να φωτογραφηθούν μαζί της εκτός από εμένα για ένα απόλυτα εύλογο λόγο: αμέσως μετά τη διαγραφή μου από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ το 2004 για το ΔΗΘΕΝ σκάνδαλο ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ, (για να δείξει ότι έχει πολιτική πυγμή ο μετέπειτα ολετήρας της χώρας και του κόμματος του πατέρα του Γιώργος Παπανδρέου) η ωραία Εύα Καϊλή συνοδευόμενη από τον γνωστό δημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο προσκεκλημένοι αμφότεροι του Στάθη Κουμτερίδη οργάνωσαν πανηγυρική εκδήλωση στο χωριό μου Τριανταφυλλιά Σερρών και με νταούλια και ζουρνάδες και γλεντούσαν τον πολιτικό αποκεφαλισμό μου!!! Υπάρχει αποδεικτικό στοιχείο για όσους αμφισβητήσουν το ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ, το οποίο αν μη τι άλλο προδίδει το πολιτικό και δημοσιογραφικό ήθος ( η Καϊλή ήταν ακόμη τηλεπαρουσιάστρια) όλων των ανωτέρω που το επέδειξαν με ακραία ΧΑΙΡΕΚΑΚΙΑ! Εγώ αντιθέτως λυπάμαι ειλικρινά και για την ίδια και το κόμμα της ( στο οποίο ΕΠΑΨΑ ΑΠΑΞ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΝΑ ΑΝΗΚΩ) και κυρίως για τη χώρα μου που διασύρθηκε διεθνώς με την ελπίδα να διαψευστούν όλες οι κατηγορίες εναντίον της!Αυτά για την ιστορία και τον χαρακτήρα της κυρίας Εύας Καϊλή και των συνδιασκεδαστών της το 2004 στην Τριανταφυλλιά Σερρών!
Το δικό σου ήθος είναι γνωστό και δε χρειάζεται να απολογείσαι για μια ΑΘΩΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ μαζί της! Άλλοι πρέπει να απολογούνται και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!!!
ΥΣ: Το σχόλιό μου αυτό είναι δημοσιεύσιμο.

 

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.