Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

Η διαπίστωση της ημέρας : Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία Θόδωρε

 

 
 
 
 
 
Αυθόρμητα όπως γράφει ο ΠΟΛΙΤΗΣ Θεόδωρος ομολογεί οτι είναι φίλος της Ευας Καιλη 
 
 Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία Θόδωρε
 
 Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ομολογώ αυθορμήτα .Απο μοναχός μου που λένε .
Πριν με κρεμάσουν στα ΄΄μανταλάκια'' οι διάφοροι εντόποιοι και εξωχώριοι καλοθελητές στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (την έγκριτη εφημερίδα ντε) ή κάνει πάλι καμιά παρέμβαση στο κανάλι μου η Βουλευτής μας κραδαίνοντας την παρακάτω φωτό. 
ΝΑΙ είμαι φίλος της Εύας .Και δεν με παραπλάνησε ό όφις Απο μόνος μου παρασούρθηκα. Το ομολόγώ και ζητώ την επιείκεια σας. 
 
Άλλωστε εξομολογήθηκα στον πνευματικό μου και μου επέβαλε τις δέουσες τιμωρίες. Να πω 100 φορές το ''ΠΙΣΤΕΥΩ'' Να επαναλάβω 100 φορές το αποτάσσομαι τον σατανά. 
 
Να νηστέψω μέχρι το Πάσχα. (και αποχή απo το sex) Kαι να ορκιστώ ότι δεν θα ξαναεγκαλέσω πολιτικά την κ, Αραμπατζή και ταυτόχρονα με τον όρκο να λέω αποτάσσομαι από τον πειρασμόν αυτόν και να φτύνω τρεις φορές κάθε φορά που το λέω.
Αυτό το τελευταίο να το επαναλαμβάνω τρεις φορές την ημέρα μέχρι να γίνουν οι εκλογές. Ορίστε τα ομολόγησα μόνος μου και τώρα είμαι στο έλεος σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.