Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Χρυσάφης : Ευχαριστώ την καταπληκτική ομάδα των 300 υποψηφίων της Συμμαχίας

 





 
  Η δήλωση του υποψήφιου δημάρχου Σερρών Αλέξανδρου Χρυσάφη για το αποτέλεσμα των εκλογών
 
O προεκλογικός αγώνας τελείωσε χθες με την γιορτή της Δημοκρατίας!
Μετά από μια πολύ δύσκολη και ψυχοφθόρα βραδιά, το τελικό αποτέλεσμα της ετυμηγορίας των συνδημοτών μας, ανέδειξε την Βαρβάρα Μητλιάγκα ως νέα Δήμαρχο Σερρών.
Το οριακό αποτέλεσμα των 37 ψήφων δεν μειώνει καθόλου την αξία της νίκης της νέας Δημάρχου, εξ άλλου στις δημοκρατίες οι επιλογές των πολιτών, ανεξαρτήτου διαφοράς, επιβάλλεται να είναι απολύτως σεβαστές.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, τους μισούς ουσιαστικά συνδημότες μας, αυτούς τους 17 χιλιάδες πολίτες, που μας εμπιστεύτηκαν και να τους διαβεβαιώσω ότι θα τους υπηρετήσω πιστά από την νέα μου θεσμική θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Δεν μπορώ όμως να μην ευχαριστήσω αυτήν την καταπληκτική ομάδα των 300 υποψηφίων της Συμμαχίας Σερραίων που δώσαμε μαζί έναν τίμιο, καθαρό και ηθικό αγώνα!
Είναι τιμή μου που αποδέχθηκαν να πορευθούν μαζί σ αυτό το ταξίδι!
Γι αυτό όμως που νοιώθω ευλογημένος είναι που με αξίωσε ο Θεός να έχω πάντα μαζί μου την υπέροχη ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΟΥ!
Την Αμαλία μου και τα παιδιά μου...
Υπέμειναν τόσα πολλά σ αυτήν την μάχη, ένιωσαν και άκουσαν απίθανα και φοβερά σενάρια και καταστάσεις, δέχθηκαν τόση λάσπη και κατηγορίες, αλλά έμειναν όρθιοι... δίπλα μου... στον άνθρωπο τους! Σας ευχαριστώ αγάπες μου...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.