Τρεις φορείς της ΠΕ Σερρών ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που ¨¨βασανίζουν ¨¨ τον Σερραικο κάμπο και ακούει στο θέμα της διαχείρισης Κενών Συσκευασιών Φυτοφαρμάκων.Το ΤΟΕΒ Νιγρίτας και οι δήμοι Σερρών και Εμμανουήλ Παππά ένωσαν τις δυνάμεις τους και ήδη το πρόγραμμα εφαρμόζεται στις αγροτικές περιοχές των τοπικων διαμερισμάτων Βαλτοτοπιου ,Βαμβακουσας ,Σκουτάρεως


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.