Μαθαίνω οτι ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση για την επιλογή των προσώπων που θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιο της Σερραικης πράσινης πολυκατοικίας στις επερχόμενες εθνικές εκλογές .Αυτοί που πήραν το εισιτήριο για την επόμενη φάση είναι.
Ο πρώην βουλευτής Μιχάλης Τζελέπης , ο πρώην υποψήφιος βουλευτής κ Κώστας Οικονόμου .Ο Πασχάλης Τόσιος προς το παρόν δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά του και δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα είναι ή όχι υποψήφιος .Η υποψηφιότητα η μη του κ Τόσιου θα παίξει ρόλο στην επιλογή προσώπου από την περιοχή Ηράκλειας και Σιντικής .
Στα υπόλοιπα πρόσωπα
Οι ¨¨σωματοφύλακες ¨¨ του προέδρου .
Η συνδικαλίστρια Χρυσούλα Αλεβιζάκη , ο πρόεδρος του δικηγορικού Συλλόγου κ Παναγιώτης Καρίπογλου και ο κ Κουλιαλης Χρηστος .
Από την περιοχή της Βισαλτίας η πρώην γραμματέας δικηγόρος κ Κέλυ Βαλταδώρου .
Εξετάζονται οι περιπτώσεις του πρώην νομάρχη Στέφανου Φωτιάδη και του δικηγόρου Γιώργου Στύλλα
Εσχάτως ακούγεται έντονα το όνομα του κ Θοδωρη Κουτμερίδη αναπληρωτή καθηγητή Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.