Γράφει ο Μιχάλης Μπουγιουκλής
Διαβάζω, ακούω, παρακολουθώ όλες αυτές τις ασυναρτησίες για το πράσινο. Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.. ειλικρινά, γνωρίζετε τις διαδικασίες ενός διαγωνισμού; Την διακήρυξη την διαβάσατε;
Χαρακτηρίζετε απαράδεκτο έναν διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό. Ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2021, πέρασε από τόσες επιτροπές, δημοσιεύτηκε στην Ευρωπαική Εφημερίδα, ελέγχθηκε από την αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών ( ΑΕΕΠ ) λόγω ένστασης και τέλος κατέθεσα προσφορά στις 18.01.2022. Δηλαδή χαρακτηρίζετε όλες τις επιτροπές συμπεριλαμβανομένης και την ΑΕΕΠ απαράδεκτη; Μήπως εσείς είστε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ;
Μιλάτε για την έκπτωση..τις αρχικές τιμές τις είδατε; Δηλαδή, εσείς τι θα διαλέγατε: έναν προμηθευτή που πουλάει ένα αγαθό Α 100 ευρώ και κάνει έκπτωση 50% ή έναν προμηθευτή που πουλάει το αγαθό Α 40 ευρώ και δεν κάνει έκπτωση; Δε θα μπω σε λεπτομέρειες για τις αρχικές τιμές, για την αύξηση του κόστους της μισθοδοσίας, την αύξηση των καυσίμων, τις αυξήσεις στα ανταλλακτικά. Εάν χρειαστεί μπορώ να το κάνω..
Θα σας πω το εξής: Το κόστος μισθοδοσίας για τα 2 έτη ανέρχεται περί τα 200.000 ευρώ και είναι συμβατική υποχρέωση που απορρέει από την διακήρυξη σύμφωνα με τον αριθμό ατόμων που υποχρεούται κατ' ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ να διαθέτει ο εργολάβος. Κι εσείς λέτε μια προσφορά με έκπτωση στο 30% θα ήταν ηθική;
Δηλαδή στα 423.773,06 που ήταν η καθαρή αξία ( δεν βάζω το ΦΠΑ γιατί ένας επαγγελματίας με στοιχειώδη γνώσεις για επιχείρηση παροχής υπηρεσιών γνωρίζει ότι το μεγαλύτερο τμήμα του ΦΠΑ Πωλήσεων αποδίδεται στη εφορία) και έκπτωση στα 30% η προσφορά θα ήταν κοντά στις 300.000 ευρώ. Δηλαδή, εάν αφαιρέσετε το κόστος μισθοδοσίας, δεν υπάρχου άλλα έξοδα. Λογικά δεν καίμε πετρέλαιο και βενζίνη στα μηχανήματα μας αλλά νερό!!! Ασφάλειες, βλάβες μηχανημάτων , αναλώσιμα, ανταλλακτικά είναι δωρεάν!!!
Σας το έχω ξανά πει. Έχετε άγνοια από τις έννοιες ΙΚΑ, ΦΠΑ κτλ, επειδή δεν πληρώσατε ποτέ. Δεν ήταν το αντικείμενο σας. Ρωτήστε όμως..
Υ.Γ.1 Η Επιτροπή Διαγωνισμού δεν άνοιξε τις οικονομικές προσφορές των άλλων εταιρειών επειδή αποκλείστηκαν σε προηγούμενα στάδια. Θα μας πείτε τελικά από που μάθατε τις προσφορές τους ;
Υ.Γ.2. Το όλο θέμα το έχετε αναγάγει σε προσωπικό επίπεδο. Δεν θα μπω στην ίδια λογική. Όχι γιατί δεν μπορώ, αλλά δεν θέλω. Χτυπάτε... Αντέχουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.