Στην εκπομπη της Ελένης Μωραίτη στο ΤΗΛΕΕΠΙΛΟΓΕΣ φιλοξενήθηκε ο Σερραίος υπουργός υποδομων και μεταφορών κ Κώστας Καραμανλής .
Ο Υπουργός τόνισε ότι πριν ακόμα η Νέα Δημοκρατία γίνει κυβέρνηση, δεσμεύτηκε ο ίδιος προσωπικά για ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο έργων που πρέπει να γίνουν στο Νομό και τα οποία έχουν ήδη ξεκινήσει.
Έργα που αφορούν την αστική και αγροτική οδοποιία σε όλους τους Δήμους, αντιπλημμυρικά έργα, αλλά και έργα όπως το Νέο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών, το νέο Πυροσβεστικό Κτίριο, το νέο Ψυχιατρικό Τμήμα στο Γενικό νοσοκομείο Σερρών, η ενίσχυση και η αναβάθμιση των σχολικών μονάδων μέσω της ΚΤΥΠ.
Χαρακτηριστικά ο κ Καραμανλής είπε: «Δεν θέλω να μείνω μόνο στα οδικά, έχουμε ενισχύσει και τον Λαϊλιά. Έχουμε αξιοποιήσει από το ΠΔΕ του Υπουργείου χρήματα γύρω στο 1.500.000ευρω για να αναβαθμίσουμε το Λαϊλιά, προσπαθούμε να βρούμε κονδύλια για το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Αυτά τα δύο πολύ σημαντικά κέντρα, είναι κέντρα τα οποία μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες στο Νομό Σερρών το οποίο είναι και το ζητούμενο.»
ΟΛΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Για την σύσταση της νέας κυβερνητικής επιτροπής δημοσίων συμβάσεων στρατηγικής σημασίας, για το πακέτο μέτρων για έργα υποδομών ύψους 13 δις ευρώ και για τα νέα έργα Υποδομών του Νομού Σερρών μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξη του στο τηλεοπτικό σταθμό Επιλογές Tv και την δημοσιογράφο Ελένη Μωραΐτη.
Ταχύτητα και διαφάνεια στις δημόσιες συμβάσεις
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στη σύσταση της νέας κυβερνητικής επιτροπής δημοσίων συμβάσεων στρατηγικής σημασίας τονίζοντας πως εντάσσεται στην προσπάθεια που κάνει η κυβέρνηση « για να διαχειριστούμε τα χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης κι από το νέο ΕΣΠΑ που θα εισρεύσουν στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα». «Αυτό που θα κάνει επι της ουσίας αυτή η επιτροπή είναι να ελέγχει και να παρακολουθεί όλες τις δημόσιες συμβάσεις για τα μεγάλα έργα που έχουν εθνική στόχευση. Αυτό γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα όμως ήδη συμβαίνει σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης. Στην Ευρώπη είναι σύνηθες να υπάρχει κεντρικός συντονισμός και έλεγχος για τα πολύ μεγάλα έργα. Αυτός είναι ένας τρόπος για να υπάρχει ένας κεντρικός συντονισμός έτσι ώστε αυτά τα κονδύλια να διοχετεύονται με ταχύτητα και διαφάνεια» τόνισε.
Ενδεικτικά ο κ. Καραμανλής ανέφερε τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτη χαρακτηρίζοντας το έργο ως «στρατηγικής σημασίας». «Δεν υπάρχει αυτοκινητόδρομος μήκους 300 χλμ στην Ευρώπη και αυτή την στιγμή γίνεται στην Ελλάδα. Για να τρέξει αυτό το έργο με ταχύτητα και διαφάνεια, υπάρχει αυτή η κυβερνητική επιτροπή υπο τον Πρωθυπουργό όπου θα γίνεται η στενή παρακολούθηση» επισήμανε.
Τόνισε μάλιστα την αναγκαιότητα της νέας κυβερνητικής επιτροπής δημοσίων συμβάσεων στρατηγικής σημασίας λέγοντας « τα τελευταία 40 χρόνια έχουν πέσει αρκετά χρήματα από την Ευρωπαική Ένωση στην χώρα μας για έργα υποδομής αλλά σε αρκετές περιπτώσεις τα κοινοτικά κονδύλια δεν χρησιμοποιήθηκαν με ορθολογικό τρόπο, με ταχύτητα και με διαφάνεια. Όμως φαίνεται πως μαθαίνουμε από τα λάθη μας ως χώρα και πλέον ακλουθούμε άλλα μοντέλα από την Ευρώπη που έχουν λειτουργήσει σωστά».
Παρουσία στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην επικείμενη επίσκεψη του στο Λουξεμβούργο και τη συμμετοχή του στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 2 Ιουνίου.
« Είναι από τα πιο σημαντικά Συμβούλια και στην ατζέντα των συζητήσεων θα υπάρχει ο Κανονισμός για το νέο ενιαίο ουρανό, τα συμπεράσματα με το ρόλο των σιδηροδρομικών μεταφορών και την προώθηση έξυπνων και βιώσιμων μεταφορών και την αεροπορική συνδεσιμότητα» δήλωσε και τόνισε χαρακτηριστικά ότι «οι αερομεταφορές στην Ελλάδα ανταποκρίνονται θετικά» επαναλαμβάνοντας ότι η αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρόμιων δεν συνιστά ιδιωτικοποίηση αλλά παραχώρηση.
Ολοκληρωμένο πλάνο Υποδομών
«Τους τελευταίους 22 μήνες, έχουμε προγραμματίσει το μεγαλύτερο πλάνο έργων Υποδομών από την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και το 2009, άνω τα ων 13 δις ευρώ, που δημιουργεί χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, τονώνει την οικονομία μας και συμβάλει ώστε να βγούνε περιοχές από την απομόνωση».
Παρά την πανδημία εγκρίθηκαν πολλές χρηματοδοτήσεις για έργα υποδομής στις Σέρρες
Σχετικά με την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι ενώ περάσαμε από μια πολύ μεγάλη κρίση υγείας με την πανδημία η οποία εκ των πράγματων πήγε πολλά πράγματα πίσω, στο Νομό Σερρών καταφέραμε να εξασφαλίσουμε πολλές χρηματοδοτήσεις για έργα υποδομής.
Όπως ο ίδιος είπε στην αρχή η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει σε προτεραιότητα το έργο του Τύμβου Καστά. «Δεν νομίζω ότι υπάρχει υπουργός πολιτισμού ο ποιος έχει έρθει τόσες πολλές φορές πάνω στον Τύμβο Κάστα τα τελευταία δέκα χρόνια. Πρέπει να καταλάβετε ότι αυτές οι αρχαιολογικές ανασκαφές θέλουν το χρόνο τους, αυτή τη στιγμή όμως υπάρχουν κονδύλια που έχουν δαπανηθεί για την ανασκαφή έχει γίνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια να αναδειχθεί ο Τύμβος.»
Συνέχισε λέγοντας ότι σε όλη την επικράτεια της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουν χρηματοδοτηθεί πάρα πολλά έργα.
Μεγάλα έργα σε όλη την επικράτεια της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών:
Ο Υπουργός τόνισε ότι πριν ακόμα η Νέα Δημοκρατία γίνει κυβέρνηση, δεσμεύτηκε ο ίδιος προσωπικά για ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο έργων που πρέπει να γίνουν στο Νομό και τα οποία έχουν ήδη ξεκινήσει.
Έργα που αφορούν την αστική και αγροτική οδοποιία σε όλους τους Δήμους, αντιπλημμυρικά έργα, αλλά και έργα όπως το Νέο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών, το νέο Πυροσβεστικό Κτίριο, το νέο Ψυχιατρικό Τμήμα στο Γενικό νοσοκομείο Σερρών, η ενίσχυση και η αναβάθμιση των σχολικών μονάδων μέσω της ΚΤΥΠ.
Χαρακτηριστικά ο κ Καραμανλής είπε: «Δεν θέλω να μείνω μόνο στα οδικά, έχουμε ενισχύσει και τον Λαϊλιά. Έχουμε αξιοποιήσει από το ΠΔΕ του Υπουργείου χρήματα γύρω στο 1.500.000ευρω για να αναβαθμίσουμε το Λαϊλιά, προσπαθούμε να βρούμε κονδύλια για το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών. Αυτά τα δύο πολύ σημαντικά κέντρα, είναι κέντρα τα οποία μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες στο Νομό Σερρών το οποίο είναι και το ζητούμενο.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.