Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Πανσερραικός : Παραιτήθηκε και ο Χαραλαμπίδης

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ!!!Αποχωρεί και ο προπονητής, Απόστολος Χαραλαμπίδης , από τον Πανσερραϊκό δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι έχει ήσυχη τη συνείδησή του, αφού έδωσε όλες τις δυνάμεις του, αλλά δεν μπορεί να συνεχίσει, αφού δεν μπορεί να ανεχτεί άλλο αυτή την κατάσταση.
Έντονα τα σημάδια διάλυσης του Πανσερραϊκού μετά και το σημερινό άσχημο αγωνιστικό πρόσωπο και τη νέα ήττα της ομάδας.
«Αποχωρώ από τον Πανσερραϊκό. Έδωσα όλο μου τον εαυτό, όσες δυνάμεις είχα. Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου. Αντιμετωπίσαμε πάρα πολλά προβλήματα. Τα έχω καλά με τον εαυτό μου, όμως δεν μπορώ να μείνω».


http://www.serresgoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.