Πρώην Υποψήφιος Βουλευτής
με την ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛΛ
πανηγυρίζει ακόμη γιατί κατάφερε να
περάσει χωρίς απώλειες (153 βουλευτές),
μέσα στο Σαββατοκύριακο, τον νέο
ασφαλιστικό και φορολογικό Νόμο
που «συμπεριλαμβάνονται
στο συμφωνημένο πακέτο μέτρων ύψους
5,4 δισ. ευρώ σε βάθος τριετίας – μέχρι
το τέλος του 2018» (1,8 δις ευρώ από το
ασφαλιστικό, 1,8 δις ευρώ από φορολογικά
μέτρα και 1,80 δις ευρώ από έμμεσους
φόρους). Μας έλεγε, λοιπόν, ότι για τα
επόμενα τρία χρόνια το Κράτος θα έπρεπε
να εξοικονομήσει και εισπράξει από
φόρους και ασφαλιστικές περικοπές
συνολικά :
για το 2016 περίπου 1,3
δισ. Ευρώ, για το 2017 περίπου 2,8 δισ.
Ευρώ και, για το 2018 περίπου 1,3 δισ. Ευρώ,
σύνολο 5,4 δις Ευρώ.
Ο «ταξικός αποστάτης» Κατρούγκαλος πανηγυρίζει και επιχειρηματολογεί για το «καμάρι» του, λέγοντας πως «Αν το ασφαλιστικό ήταν νόμος-λαιμητόμος, θα έτρεμε η Γη έξω από τη Βουλή» (αφού δεν τρέμει η γη … άρα τα θέλεις και ‘συ πατριώτη).
Ο «ταξικός αποστάτης» Κατρούγκαλος πανηγυρίζει και επιχειρηματολογεί για το «καμάρι» του, λέγοντας πως «Αν το ασφαλιστικό ήταν νόμος-λαιμητόμος, θα έτρεμε η Γη έξω από τη Βουλή» (αφού δεν τρέμει η γη … άρα τα θέλεις και ‘συ πατριώτη).
Πέρα από τους όποιους,
προπαγανδιστικής σκοπιμότητας,
πανηγυρισμούς του Τσίπρα, του Κατρούγκαλου,
του Τσακαλώτου, του Δραγασάκη και άλλων
Υπουργών, Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΛ
μνημονιακού στρατοπέδου και των
Τροϊκανών, για την «επιτυχία» της ψήφισης
του ασφαλιστικού και φορολογικού Νόμου,
ας προσπαθήσουμε να διαβάσουμε με τα
«ψυχρά και αντικειμενικά» επιστημονικά
μάτια των υπαλλήλων μιας Κρατικής
Υπηρεσίας, την Έκθεση του Γενικού
Λογιστηρίου του Κράτους με τις επιμέρους
επιπτώσεις των μέτρων. Αυτή άλλωστε
είναι η δουλειά τους.
Δουλειά του Γενικού
Λογιστηρίου του Κράτους είναι, μεταξύ
άλλων, να αποτιμά το κόστος κάθε μέτρου
που ψηφίζεται στην Βουλή και γίνεται
Νόμος του Κράτους. Διαβάζει ένα προς
ένα τα άρθρα που ψηφίζονται σε κάθε νέο
Νόμο και χρησιμοποιώντας τα επιστημονικά
και άλλα εργαλεία που έχουν στην διάθεσή
τους οι υπάλληλοι τα ποσοτικοποιούν
οικονομικά και ενημερώνουν την Κυβέρνηση,
τα κόμματα της Βουλής και όλους τους
«ενδιαφερόμενους» για τα προϋπολογισμένα
έσοδα του Υπουργείου. Λογικά, λοιπόν,
είναι η πλέον ενημερωμένη και αξιόπιστη
Κρατική Υπηρεσία να μας απαντήσει για
το κόστος των μέτρων που αφορούν στον
νέο ασφαλιστικό Νόμο.
Τι θα εισπράξει το
Κράτος από τις περικοπές, μόνο στο
ασφαλιστικό την περίοδο 2016 έως 2019;
Ο παρακάτω πίνακας που
επεξεργάστηκε από την ΕΝΥΠΕΚΚ και
δημοσιεύτηκε στο ergasianet.gr, τετραπλασιάζει
το κόστος των περικοπών για τις
συντάξεις.(κύριες, επικουρικές, μερίσματα,
εφάπαξ κ.α.) από το 1,8 δις που ισχυρίζεται
η Κυβέρνηση, στο 8,2 δις σύμφωνα με την
Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του
Κράτους.
Σ’ αυτά προσθέστε τους
άμεσους και έμμεσους φόρους και ότι
μέλλει να ακολουθήσει. Μην βιαστείτε
όμως να «κλείσετε» τον λογαριασμό. Εκτός
κι αν εμπιστεύεστε τον λόγο της Κυβέρνησης!
|
Είδος περικοπής |
2016 (σε εκατ. €) |
2017 (σε εκατ. €) |
2018 (σε εκατ. €) |
2019 (σε εκατ. €) |
ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ
ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ |
1 |
Σταδιακή κατάργησ
ΕΚΑΣ (άρθρο 92 ν/σ) |
168 |
569 |
803 |
853 |
2.39 |
2 |
Μείωση ετήσιας
δαπά-νης για νέους συντα-ξιούχους
Δημοσίου- ΕΦΚΑ (άρθρα 7, 8, 28 και 30 ν/σ) |
21 |
101 |
222 |
345 |
689 |
3 |
Μείωση οικογενειακών
παροχών για νέους συνταξιούχους ΕΦΚΑ
(άρθρα 10 και 27 ν/σ) |
1 |
7 |
15 |
21 |
44 |
4 |
Μείωση ετήσιας
δαπάνης συντάξεων λόγω θανάτου
(χηρείας) Δημοσίου-ΕΦΚΑ (άρθρα 12 και
27 ν/σ) |
11 |
59 |
122 |
177 |
369 |
5 |
Μείωση ετήσιας
δαπά-νης για συντάξεις Δημοσίου-ΕΦΚΑ
λόγω εφαρμογής ανωτάτου ορίου
(πλαφόν) (άρθρα 13 και 27 ν/σ) |
22 |
38 |
38 |
– |
98 |
6 |
Μη καταβολή
αυξήσεων στις υφιστάμενες συντά-ξεις
Δημοσίου-ΕΦΚΑ για τα έτη 2018-2019 (άρθρα
14 και 33 ν/σ) |
– |
– |
187 |
76 |
263 |
7 |
Μείωση ετήσιας
δα-πάνης για επικουρικές συντάξεις
νέων συντα-ξιούχων (άρθρο 96 ν/σ) |
5 |
27 |
43 |
48 |
123 |
8 |
Μείωση ετήσιας
δα-πάνης καταβαλλομένων επικουρικών
συντάξεων (άρθρο 96 ν/σ) |
174 |
291 |
284 |
277 |
1026 |
9 |
Εφαρμογή αυτόματου
μηχανισμού εξισορρό-πησης για το 2019
(άρθρο 96 ν/σ) |
– |
– |
– |
36 |
36 |
10 |
Περικοπές στις
εφάπαξ παροχές (άρθρο 35 ν/σ) |
97 |
6 |
15 |
15 |
133 |
11 |
Μείωση της
ετήσιας δαπάνης για τα κατα-βαλλόμενα
μερίσματα (άρθρο 48 ν/σ) |
207 |
208 |
208 |
209 |
832 |
12 |
Αύξηση ορίου
ασφαλιστέων αποδοχών (άρθρο 38 ν/σ) |
23 |
24 |
25 |
26 |
98 |
13 |
Αύξηση εισφορών
για τις επικουρικές συντάξεις (άρθρο
97 ν/σ) |
173 |
351 |
362 |
365 |
1251 |
14 |
Αυξήσεις εισφορών
αυτοαπασχολουμένων-ελευθέρων
επαγγελμα-τιών (άρθρο 39 ν/σ) |
– |
136 |
137 |
138 |
411 |
15 |
Αυξήσεις εισφορών
αγροτών (άρθρο 40 ν/σ) |
94 |
95 |
112 |
157 |
458 |
ΣΥΝΟΛΑ |
996 |
1912 |
2573 |
2743 |
8.224 |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ…………
|
Είδος περικοπής |
2016
(σε εκατ. €) |
2017
(σε εκατ. €) |
2018
(σε εκατ. €) |
2019
(σε εκατ. €)
|
ΣΥΝ. ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ |
1 |
Σταδιακή κατάργηση
ΕΚΑΣ
(άρθρο 92 ν/σ) |
168 |
569 |
803 |
853 |
2.393 |
2 |
Μείωση ετήσιας δαπάνης
για νέους συνταξιούχους Δημοσίου –
ΕΦΚΑ
(άρθρα 7, 8, 28 και 30
ν/σ) |
21 |
101 |
222 |
345 |
689 |
3 |
Μείωση οικογενειακών παροχών για
νέους συνταξιούχους ΕΦΚΑ (άρθρα 10 και
27 ν/σ) |
1 |
7 |
15 |
21 |
44 |
4 |
Μείωση ετήσιας δαπά-νης
συντάξεων λόγω θανάτου (χηρείας)
Δημοσίου – ΕΦΚΑ
(άρθρα 12 και 27 ν/σ) |
11 |
59 |
122 |
177 |
369 |
5 |
Μείωση ετήσιας δαπά-νης
για συντάξεις Δημοσίου – ΕΦΚΑ λόγω
εφαρμογής ανωτάτου ορίου (πλαφόν)
(άρθρα 13 και 27 ν/σ) |
22 |
38 |
38 |
– |
98 |
6 |
Μη καταβολή αυξήσεων στις υφιστάμενες
συντάξεις Δημοσίου – ΕΦΚΑ για τα έτη
2018-2019 (άρθρα 14 και 33 ν/σ) |
– |
– |
187 |
76 |
263 |
7 |
Μείωση ετήσιας δαπάνης
για επικουρικές συντάξεις νέων
συνταξιούχων
(άρθρο 96 ν/σ) |
5 |
27 |
43 |
48 |
123 |
8 |
Μείωση ετήσιας δαπάνης καταβαλλομένων
επικουρικών συντάξεων (άρθρο 96 ν/σ) |
174 |
291 |
284 |
277 |
1026 |
9 |
Εφαρμογή αυτόματου
μηχανισμού εξισορρόπησης για το 2019
(άρθρο 96 ν/σ) |
– |
– |
– |
36 |
36 |
10 |
Περικοπές στις εφάπαξ
παροχές
(άρθρο 35 ν/σ) |
97 |
6 |
15 |
15 |
133 |
11 |
Μείωση της ετήσιας
δαπάνης για τα καταβαλλόμενα μερίσματα
(άρθρο 48 ν/σ) |
207 |
208 |
208 |
209 |
832 |
12 |
Αύξηση ορίου ασφαλιστέων αποδοχών
(άρθρο 38 ν/σ) |
23 |
24 |
25 |
26 |
98 |
13 |
Αύξηση εισφορών για
τις επικουρικές συντάξεις
(άρθρο 97 ν/σ) |
173 |
351 |
362 |
365 |
1251 |
14 |
Αυξήσεις εισφορών
αυτοαπασχολουμένων-ελευθέρων
επαγγελματιών
(άρθρο 39 ν/σ) |
– |
136 |
137 |
138 |
411 |
15 |
Αυξήσεις εισφορών
αγροτών
(άρθρο 40 ν/σ) |
94 |
95 |
112 |
157 |
458 |
ΣΥΝΟΛΑ
|
996 |
1912 |
2573 |
2743 |
8224 |
Πηγή: ΕΝΥΠΕΚΚ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.