Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024

Προεκλογικός έρανος στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ

 


 

 

 Με πήρε μια φίλη μου απ’ αυτές τις καλές που διαθέτω στην πιάτσα και άρχισε να μου περιγράφει μια πληροφορία, σύμφωνα με την οποία με εντολή του προέδρου Ανδρουλάκη οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ήταν υποχρεωμένοι να καταβάλουν σε τραπεζικό λογαριασμό 1.000 ευρώ έκαστος, ως έκτακτη οικονομική ενίσχυση του κόμματος. Όπως μου είπε η φίλη μου, που έχει καλές σχέσεις με πολλούς βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, η σχετική επιθυμία-εντολή σχεδόν τους εξόργισε (τους βουλευτές). Και αυτό γιατί δυσκολεύονταν να αντιληφθούν τη σκοπιμότητα που εξυπηρετεί μια τέτοια ενέργεια τέσσερις μέρες πριν από τις ευρωεκλογές. Μάλιστα, όπως μου επισήμανε η ίδια, οι βουλευτές, που προφανώς και δεν έχουν συνηθίσει να βάζουν το χέρι στην τσέπη, άρχισαν να λένε πολλά και διάφορα όσον αφορά τα χρήματα της κρατικής επιχορήγησης, της καμπάνιας που δεν έγινε και τα φυλλάδια που τυπώθηκαν μόλις προχθές. Ανεξάρτητα από τη συγκεκριμένη γκρίνια, αντιλαμβάνομαι ότι σιγά σιγά κάποιοι προετοιμάζουν το έδαφος για το βράδυ της Κυριακής.

 https://www.powergame.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.