Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Ο αποκλεισμός του Πίνατ από την Εκλογική Επιτροπή

 



– Προς το απόγευμα της Παρασκευής με πήρε η θεία μου από τα Χανιά, εμφανώς ανήσυχη, γιατί, όπως μου είπε, λίγα λεπτά πριν είχε επικοινωνήσει μαζί της ένας άλλος ανιψιός της, που έτυχε να περνά από την πλαϊνή πόρτα του Μαξίμου, ο οποίος συνάντησε τον συμπαθέστατο Πίνατ, όταν αυτός (ο σκύλος) είχε βγει για το καθιερωμένο απογευματινό κατούρημα. Ο ανιψιός της θείας μου κατάλαβε ότι ο Πίνατ ήταν σε κακή ψυχολογία και έκρινε σκόπιμο να το μεταφέρει στην 84χρονη Χανιώτισσα. Εκείνη με τη σειρά της, που με αντιμετωπίζει κάτι σαν το 166 του προέδρου Μητσοτάκη, με πήρε τηλέφωνο για να με ρωτήσει αν γνωρίζω κάτι περισσότερο για την υγεία του Πίνατ. Ειλικρινά με αιφνιδίασε, αφού δεν σας κρύβω ότι τον τελευταίο καιρό έχω πάρει αποστάσεις τόσο από τους ανθρώπους όσο και από τα ζώα που τη βγάζουν καθημερινά στο Μαξίμου. Ωστόσο, από έναν παλιό καλό πληροφοριοδότη μου, αυτόν που λέει στον αρχηγό Κυριάκο ότι δεν μου μιλάει, έμαθα ότι ο συμπαθής σκύλος έπεσε σε κατάθλιψη όταν πληροφορήθηκε ότι ήταν ο μόνος που αποκλείστηκε από την Εκλογική Επιτροπή της ΝΔ. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, όταν λέω ο μόνος, αναφέρομαι σε όσους βρίσκονται στο Μαξίμου. Πάντως, εδώ που τα λέμε, από μια πρόχειρη ανάγνωση των ονομάτων που μετέχουν στην Εκλογική Επιτροπή, σπεύδω να πω ότι ο Πίνατ θα είχε θέση, άσε που θα μπορούσε να κάνει και πολύ καλύτερη δουλειά από πολλούς εκ των συμμετεχόντων. Τα έχει, όμως, αυτά η πολιτική. Πολλές φορές θυσιάζονται ακόμη και οι εκλεκτοί των προέδρων.

 https://www.powergame.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.