Τους τελευταίους μήνες απευθύνθηκαν στo «Σ.Θ.» πολλοί συνδημότες μας, αγανακτισμένοι από την πολύμηνη αναμονή για σύνδεση τους με το δίκτυο φυσικού αερίου, την δυσκολία επικοινωνίας με τους αρμοδίους της ΔΕΔΑ και την απουσία υπεύθυνων και δεσμευτικών απαντήσεων. Όπως μας έκαναν γνωστό, το πράγμα έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που αρκετοί, απ΄ αυτούς τους συμπολίτες μας, οργανώνονται ώστε να προβούν σε νομικές ενέργειες εναντίον της ΔΕΔΑ.
Παρόμοια αναστάτωση επικρατεί και στα καταστήματα των επαγγελματιών που κάνουν τις εγκαταστάσεις σύνδεσης με το φυσικό αέριο.
Διερμηνεύοντας αυτή την κατάσταση, απευθυνθήκαμε στη ΔΕΔΑ και της θέσαμε σχετικά γραπτά ερωτήματα. Η απάντηση, παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας, ήλθε τα μετά τρείς εβδομάδες με ένα γενικόλογο κείμενο. Η καθυστέρηση ανταπόκρισης και η αοριστία της απάντησης είναι ενδεικτικές ότι η λειτουργία αυτής της δημόσιας, ακόμα, επιχείρησης, νοσεί σοβαρά.
Θέτουμε στην κρίση των αναγνωστών μας τα συγκεκριμένα ερωτήματα που θέσαμε και τις γενικόλογες απαντήσεις της επιχείρησης και ελπίζουμε προϊστάμενα της ΔΕΔΑ κλιμάκια, προς τα οποία θα κοινοποιήσουμε αυτή την αλληλογραφία, να επιληφθούν της κατάστασης.
Ώστε να «συμμαζευτεί’ και να ορθολογικοποιηθεί η λειτουργία της και οι πολίτες των Σερρών να λάβουν τις απαντήσεις και την εξυπηρέτηση που δικαιούνται.
Παρακάτω τα ερωτήματα που έθεσε η εφημερίδα μας:
- Η εφημερίδα μας γίνεται δέκτης έντονων διαμαρτυριών σχετικά με προβλήματα επικοινωνίας με την εταιρία σας. Στην ιστοσελίδα σας ενώ υπάρχουν ειδικοί σύνδεσμοι για επικοινωνία μαζί σας καταναλωτών άλλων νομών, ο νομός Σερρών απουσιάζει. Στην πόλη μας έχει ενοικιαστεί από την ΔΕΔΑ ένας χώρος για να δημιουργηθούν γραφεία σας αλλά επί πολλούς μήνες παραμένει κενός χωρίς στελέχωση. Στην εποχή της ψηφιοποίησης τόσων συναλλαγών, είναι δυνατόν να υπάρχει αυτή η δυσκολία ενημέρωσης και επικοινωνίας; Τι έχετε να μας πείτε σχετικά;
- Οι διαμαρτυρίες των συνδημοτών μας, που δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν μαζί σας, αφορούν τις μεγάλες καθυστερήσεις στη σύνδεση τους με το δίκτυο σε κατοικίες που έχει τοποθετηθεί υπόγειος αγωγός και μειωτής πίεσης, αλλά και περιπτώσεις που έχουν κάνει αίτηση και περιμένουν, επί μήνες, να γίνει η απαραίτητη εκσκαφή και σύνδεση. Ακούνε για προβλήματα με τον εργολάβο, δεν μπορούν να επικοινωνήσουν και να λάβουν υπεύθυνες απαντήσεις . Μοιάζει να βρισκόμαστε μπροστά στην παράταιρη κατάσταση οι «πελάτες» να ψάχνουν τον πωλητή υπηρεσιών και αυτός να αδιαφορεί για την πώληση του προϊόντος του, να μην τον βρίσκουν. Τι συμβαίνει τελικά;
- Ποιο είναι ο προγραμματισμός σας για την σύνδεση της πόλης μας με το φυσικό αέριο σε μια συγκυρία που το ενεργειακό κόστος είναι τόσο δυσβάστακτο για τα ελληνικά νοικοκυριά. Πλην της πόλης των Σερρών προβλέπεται σύνδεση με το δίκτυο σε κωμοπόλεις και χωριά του νομού μας;
- Συμπερασματικά, ποια θα είναι τα μέτρα που θα λάβετε ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να επικοινωνούν απρόσκοπτα μαζί σας, να λαμβάνουν υπεύθυνες απαντήσεις και να παρακολουθούν το στάδιο, την πορεία υλοποίησης του αιτήματος τους; Παρά πέρα θα δουν οι ενδιαφερόμενοι επιτάχυνση των διαδικασιών για την σύνδεση τους με το δίκτυο φυσικού αερίου; Γενικώς θα δουν να κινούνται τα πράγματα, εκ μέρους της εταιρίας σας, με τον τρόπο που γίνεται σε κάθε ιδιωτική εταιρία παροχής υπηρεσιών;
Ακολουθεί η γενικόλογη απάντηση της ΔΕΔΑ:
Σε συνέχεια της αλληλογραφίας μας, σας αποστέλλουμε την απάντηση της ΔΕΔΑ στα ερωτήματά σας αναφορικά με το έργο του φυσικού αερίου στην πόλη των Σερρών:
«Η ΔΕΔΑ διαχειρίζεται ένα σημαντικό έργο για την επέκταση του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην πόλη των Σερρών. Το έργο αυτό θα αλλάξει προς το καλύτερο τη ζωή των κατοίκων και των επιχειρήσεων της πόλης που θα αποκτήσουν πρόσβαση σε μια πιο οικονομική και βιώσιμη πηγή ενέργειας.
Στο πλαίσιο αυτό, από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η ΔΕΔΑ έχει δεχθεί περίπου 3.000 αιτήσεις ενδιαφέροντος από την πόλη των Σερρών, έχει υπογράψει 1.700 συμβάσεις σύνδεσης και εξυπηρετεί ήδη 1.400 σημεία παράδοσης. Παράλληλα, είναι έτοιμες για κατασκευή επιπλέον 1.022 αιτήσεις.
Σημειώνεται ότι στην πόλη των Σερρών το δίκτυο υποδομής που θα αναπτυχθεί για τη διανομή Φυσικού Αερίου προβλέπεται να καλύψει 70 χλμ δικτύου για τα επόμενα έτη, ενώ έχουν ήδη κατασκευαστεί περίπου 13,5 χλμ, και παράλληλα η στόχευση της εταιρείας περιλαμβάνει την εντατικοποίηση του ρυθμού κατασκευής των έργων στο πλάνο της πενταετίας καλύπτοντας τις συνολικές κατασκευαστικές ανάγκες της περιοχής.
Επιπλέον, η εταιρεία διαχειρίζεται αποτελεσματικά και διευθετεί ζητήματα σχετικά με τη διαχείριση του έργου στις Σέρρες που είχαν προκύψει ως απόρροια κυρίως λόγω της μη αναμενόμενης διακύμανσης των τιμών των υλικών που απαιτούνται για την κατασκευή του. Προς την κατεύθυνση αυτή, έχουν δρομολογηθεί οι απαιτούμενες διαδικασίες για να εξυπηρετηθούν με το βέλτιστο δυνατόν τρόπο κατόπιν εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη σύνδεση τους με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου.
Η εταιρεία, σεβόμενη το ρυθμιστικό και κανονιστικό πλαίσιο που διέπει τη δραστηριότητα της, λειτουργεί με γνώμονα την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προς τους τελικούς καταναλωτές.
Οι πολίτες των Σερρών οι οποίοι επιθυμούν τη σύνδεση του ακινήτου τους με το δίκτυο μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στην επίσημη ιστοσελίδα της ΔΕΔΑ www.deda.gr όπου μέσω της πλατφόρμας mydeda μπορούν να υποβάλλουν άμεσα αίτηση σύνδεσης.
Επίσης, για επιπλέον πληροφορίες ή τυχόν απορίες, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 2162000401-5 και 2162000448, καθώς και στο email deda_marketing@deda.gr».
Σας ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας δώσατε μέσα από τα ερωτήματά σας να αναπτύξουμε ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες των Σερρών αναφορικά με την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην πόλη και τις δυνατότητες σύνδεσής τους με αυτό.
Δ.Ν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.