Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Δήμος Αμφίπολης : Κώστας Μελίτος - Δεχτήκαμε βρώμικο πόλεμο

 

 
 
Δίπλα στους δημότες δηλώνει οτι θα μείνει ο υποψήφιος δήμαρχος Αμφίπολης Κώστας Μελίτος ο οποίος όμως στην αποτίμηση της εκλογικής μάχης κάνει λόγο για βρώμικο πόλεμο που δέχθηκε άλλοτε φανερό και άλλοτε ύπουλο και σκοτεινό.Και μάλιστα από ανθρώπους που όπως τονίζει ούτε καν με ήξεραν...
 Η δήλωση του κ Μελίτου
Συνδημότες και συνδημότισσες.
 
Τις παραμονές των εκλογών έδωσα μια και μόνη υπόσχεση.
 
Πως θα είμαι δίπλα σας ότι και αν συμβεί.
 
Αφού σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου που με τιμήσατε με την ψήφο σας, θέλω να ευχαριστήσω όλες τις υποψήφιες και όλους τους υποψηφίους του συνδυασμού μας που δούλεψαν όλο το προηγούμενο διάστημα.
 
Γιατί πραγματικά δώσαμε έναν αγώνα έντιμο και ...ηθικό!
 
Γιατί έτσι έχω μάθει να αγωνίζομαι και έτσι θα συνεχίσω.
 
Γιατί αυτές τις αρχές έμαθα από την οικογένειά μου.
 
Μπορεί κατά τον προεκλογικό αγώνα να δέχτηκα βρώμικο πόλεμο.
 
Έναν πόλεμο άλλοτε φανερό και άλλοτε ύπουλο και σκοτεινό.
 
Και μάλιστα από ανθρώπους που ούτε καν με ήξεραν...
Δεν πειράζει...
 
Εγώ θα παραμείνω δίπλα σε όλους όσους με τίμησαν , αλλά και σε όλους όσους δεν με τίμησαν.
 
Αυτό θα κάνω για την παράταξή και τους συνδημότες μου για όλα τα θέματα που απασχολούν το Δήμο και τους Δημότες μας , εντός και εκτός του Δημοτικού Συμβουλίου.
 
Και θα τιμήσω την ψήφο σας
 
Για το καλό όλων μας
Κωνσταντίνος Μελίτος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.