Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Απασφάλισε κατά του Μπέου η Ακρίτα: «Η μάνα μου ζει και βασιλεύει, αλήτη»

 




Στην αντεπίθεση κατά του Αχιλλέα Μπέου πέρασε η Έλενα Ακρίτα, μετά τις σημερινές δηλώσεις του δημάρχου Βόλου στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα στον ΑΝΤ1.

Αναλυτικότερα, ο κ. Μπέος, εκτός από τα νέα πυρά που εξαπέλυσε κατά του Στέφανου Κασσελάκη, έβαλε στο στόχαστρό του και τη βουλευτή Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέροντας ότι «άνθρωποι σαν κι αυτή κατέστρεψαν την Ελλάδα. Απατεώνες όλοι. Είχε πεθάνει η μάνα της και έπαιρνε τη σύνταξη και την έτρωγε».

Η κ. Ακρίτα αντέδρασε άμεσα και αναρτήσεις της στο Facebook ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αγωγή εναντίον του δημάρχου Βόλου χαρακτηρίζοντάς τον ως «αλήτη» και αναφέροντας ότι «έμπλεξε με λάθος άνθρωπο».

«’Ποια Ακρίτα; Αυτή που τρώει τη σύνταξη της (πεθαμένης) μάνας της;’

Μπέος στον Λιάγκα. 

 

Μπέο πες αλεύρι, η Ακρίτα σε γυρεύει. Άθλιε ψεύτη, ελεεινέ συκοφάντη, έπιασες εμένα στο στόμα σου; Έμπλεξες με λάθος άνθρωπο.

Δεν θα περάσεις καλά μαζί μου. Καθόλου καλά», έγραψε αρχικά η κ. Ακρίτα και σε σχόλια κάτω από την ανάρτησή της συμπλήρωσε:

«Η μάνα μου ζει και βασιλεύει, αλήτη. Ε αλήτη». 

 Ο δε Λιάγκας απάντησε “α, δεν τα ξέρω εγώ αυτά”».

«Την αγωγή μου θα την παραλάβει σήμερα, κανονίστηκε. Κι ευτυχώς εδώ δεν χρειάζεται να προηγηθεί εξώδικο, γιατί δεν πρόκειται για ανάρτηση σε δικό του μέσον. Κατευθείαν στο ζουμί». 

 

 https://www.ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.