Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023

SERRESBOMB : Απάντηση της Αριάδνης Παπαφωτιου

 




 
 Απάντηση στην ανάρτηση μας για την παρουσία της στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ κατα την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ Παπαστεργιου .Δίνει η υποψήφια δήμαρχος Σερρών κ Αριάδνη Παπαφωτιου . Η οποία επαναλαμβάνει τα γνωστά περί του πολέμου που δέχεται από όλα τα Σερραικα ΜΜΕ .Αλλά αποφεύγει να απαντήσει γιατι το 2019 προ των εκλογών δεν έδωσε το παρόν σε καμιά επίσκεψη του κ Παπαστεργιου στις Σέρρες ( αν και όπως αναφέρει η ίδια ήταν και είναι στέλεχος του ΠΑΣΟΚ ) .Ενω υποδέχθηκε στο εκλογικό της κέντρο τον κ Γιαννούλη που στήριζε ο Συριζα .Τωρα αν ενοχλει που τα θυμίζουμε ε τι κάνουμε .
Ποιος το περίμενε άλλωστε οτι το ΠΑΣΟΚ θα επέστρεφε και ο Σύριζα 8 χρόνια μετα τον εκλογικό του θρίαμβο θα φλέρταρε με την ¨¨πολιτική συρρίκνωση ¨¨
«Ανώνυμοι» συντάκτες σερραϊκού site -
--Είναι τιμή μου η εκτίμηση και η αγάπη των φίλων μου. Δεν τους επιλέγω με βάση την κομματική τους ένταξη. Την σέβομαι όπως και αυτοί την δική μου, η οποία είναι πασίγνωστη και σταθερή από τα μαθητικά μου ακόμη χρόνια.
--Με κάνει ιδιαίτερα υπερήφανη το γεγονός ότι στις εκλογές του 2019, συντάχθηκαν με την υποψηφιότητά μου συμπολίτες και από άλλους κομματικούς χώρους, αν και γνώριζαν καλά την κομματική μου τοποθέτηση και δημόσια δράση μου και ως υποψήφια βουλευτής το 2012.
--Έτσι συνεχίζω. Αμετακίνητη στην πολιτική μου στάση, αλέκιαστη και πάντα απέναντι στην διαπλοκή και στο θολό παρασκήνιο.
--Εσείς φυσικά παρόλα αυτά, μπορείτε να συνεχίσετε το «έργο» σας στην παραπληροφόρηση, στην εμπάθεια και στην διαστρέβλωση.
--Γνωρίζουμε ότι σας ενοχλώ. Ορατές οι προθέσεις και οι σκοπιμότητές σας. Μας διασκεδάζουν.
Αριάδνη Παπαφωτίου
Επικεφαλής ΔΥΝΑΜΗΣ Σερραίων.

 

1 σχόλιο:

  1. Χθές το βράδυ πάντως στο Δίκτυο δεν είπαν και λίγα για την Αριάδνη.... Όλο παράπονα η κοπέλα Παπαφωτιου για τα ΜΜΕ αλλά στα ρεπορτάζ μια χαρά την βλέπω πρώτη πρώτη να την έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.