Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023

Κώστας Καραμανλης : Έχω μάθει να είμαι πιστός στο καθήκον, να αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί και να σέβομαι τον ανθρώπινο πόνο

 

 
 
  Με τη φράση 
 
«έχουμε ιερή υποχρέωση να αναλάβουμε όλοι το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί». ξεκίνησε την ομιλία του  στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας  Ο παραιτηθείς Υπουργός Μεταφορών   Κώστας Καραμανλής . Όπως είπε, τις προηγούμενες ημέρες σιώπησε από σεβασμό στο πένθος των οικογενειών των θυμάτων.
Συνεχίζοντας ο κ Καραμανλης τόνισε
 
Υποχρέωσή μας να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του, να πούμε την αλήθεια και να μην κάνουμε μικροκομματική αντιπαράθεση

Την ώρα του πένθους οφείλουμε σεβασμό και σιωπή. 
Σεβόμενος τους θεσμούς, η πρώτη μου τοποθέτηση μετά την παραίτησή μου γίνεται στη Βουλή.

Παραιτήθηκα γιατί στον τομέα πολιτικής εποπτείας μου συνέβη μια ανείπωτη τραγωδία. Έχω μάθει να είμαι πιστός στο καθήκον, να αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί και να σέβομαι τον ανθρώπινο πόνο.
Δεν έχω οποιαδήποτε εξάρτηση από αξιώματα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.